Så skal vi igang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juli 2010

AnneBJ

Hej med dig,

Vi forsøger også, men har dog været i gang siden marts uden resultat. Jeg har taget folsyre lige siden!

Håber det kommer til at gå hurtigt - her ventede jeg også 1,5 år på kæresten, så er ved at være liiidt utålmodig efterhånden!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2010

Happiness

De mænder burde være hurtigere ude..  Det er jo deres skyld at vi bliver SÅ utålmodige... Haha... ej. Synes det er fedt at de selv siger at de ikke er klar, istedet for at tage benene på nakken når man fortæller at man er gravid.

Krydser fingre for dig.   Og håber du ikke skal vente forlænge endnu!

Anmeld

2. juli 2010

AnneBJ

milla83 skriver:

De mænder burde være hurtigere ude..  Det er jo deres skyld at vi bliver SÅ utålmodige... Haha... ej. Synes det er fedt at de selv siger at de ikke er klar, istedet for at tage benene på nakken når man fortæller at man er gravid.

Krydser fingre for dig.   Og håber du ikke skal vente forlænge endnu!

Præcis - hellere vente et par mdr ekstra, og så være 2 om projektet fra start til "slut"... Tak for

Anmeld

2. juli 2010

Putomanen

milla83 skriver:

Så er p-pillerne smidt. Nu er det bare om at komme igang

Er godt nok spændt på hvor lang tid det kommer til at tage. Håber at det går hurtigt, er ikke god til at vente...

Er der andre som først til at skulle igang nu? Eller har gode råd.

Min læge har anbefallet mig at tage folsyre allerede nu. Gør I andre det, eller er der andet man skal tænke på?

Vh Camilla

Mange gange held og lykke med projekt baby, jeg håber at det kommer til at gå hurtigt for jer!!!

Jeg tager også folsyre, som du skal tage med det samme I går i gang med at prøve. Samtidig fik jeg taget nogle blodprøver hos min læge, da jeg fortalte, at kæresten og jeg gik i gang. De viste f.eks. at mit D-vitamin niveau var meget lavt, hvilket jeg skulle have piller for. Men jeg blev også testet for en masse andre ting, eks. blodprocent.

Jeg ved ikke hvor vigtige disse prøver var, men det er da rart at vide, om man har alt det i kroppen, man skal have.

Anmeld

2. juli 2010

Happiness

Har selv fået taget d-vitamin blodprøve. Mit var ekstremt lavt, og skulle tage 70mikr om dagen. Men er nu oppe i niveau, og skal dog fortsætte med at tage 35mikr, men det skulle ikke påvirke graviditeten når den nu kommer

Anmeld

3. juli 2010

Margurit

milla83 skriver:

Så er p-pillerne smidt. Nu er det bare om at komme igang

Er godt nok spændt på hvor lang tid det kommer til at tage. Håber at det går hurtigt, er ikke god til at vente...

Er der andre som først til at skulle igang nu? Eller har gode råd.

Min læge har anbefallet mig at tage folsyre allerede nu. Gør I andre det, eller er der andet man skal tænke på?

Vh Camilla

Rigtig meget held og lykke med projekt baby Jeg smed pillerne i marts, så vi har ikke været igang så længe. Og går og venter på mens skal komme. Jeg har taget gravitamin siden jeg smed pillerne. 

for dig at det går hurtigt

Anmeld

3. juli 2010

Happiness

Mange tak. Har oså købt de gravitamin, men synes de er lidt dyre,iforhold til man kan få folsyre for 40kr på nettet i anbefaldet styrke. Så tror jeg venter med gravitamin til jeg er gravid, man skal vidst tage dem´de første 3 måneder.

Til dig også! Det er altid spændende

Anmeld

3. juli 2010

VIPpigen

Bare kom i gang med folsyre... Jeg glemte det da jeg ikke tænkte over det da jeg smed pillerne, så det var først da jeg var 6 uger henne at jeg snakkede med lægen om det, og fik startet op.

Lad vær med at tænke for meget over det, jeg havde sidste pille til nytår, så vores såkaldte projekt baby gik i gang der, vi tænkte dog ikke meget over det, da vi begge var sikre på der hvertfald ville gå 6 måneder, og ja, vi var overbeviste om det først var om et år, men jeg stod 2 påskedag med en positiv test, og blev slået lidt ud fordi det var gået så hurtigt. Så 3 måneder tog det os at lave en lille. Det kan lade sig gøre i raketfart. Men det bedste er at slippe baby-tanker, så man ikke spekulere sig halvt ihjel. og så hold godt øje med hvordan din cyklus udarbejder sig, hvis du da når at få en stabil cyklus. (gjorde jeg ikke netop pga graviditeten).

Så under dynen og lav lidt lagen gymnastik, og god fornøjelse.

Anmeld

3. juli 2010

Happiness

VIPpigen skriver:

Bare kom i gang med folsyre... Jeg glemte det da jeg ikke tænkte over det da jeg smed pillerne, så det var først da jeg var 6 uger henne at jeg snakkede med lægen om det, og fik startet op.

Lad vær med at tænke for meget over det, jeg havde sidste pille til nytår, så vores såkaldte projekt baby gik i gang der, vi tænkte dog ikke meget over det, da vi begge var sikre på der hvertfald ville gå 6 måneder, og ja, vi var overbeviste om det først var om et år, men jeg stod 2 påskedag med en positiv test, og blev slået lidt ud fordi det var gået så hurtigt. Så 3 måneder tog det os at lave en lille. Det kan lade sig gøre i raketfart. Men det bedste er at slippe baby-tanker, så man ikke spekulere sig halvt ihjel. og så hold godt øje med hvordan din cyklus udarbejder sig, hvis du da når at få en stabil cyklus. (gjorde jeg ikke netop pga graviditeten).

Så under dynen og lav lidt lagen gymnastik, og god fornøjelse.

Stort tillykke med graviditeten! Dejligt for jer at det gik hurtigt.

Og tak tak. Vi arbejder på sagen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.