Så ramte jeg 38+0 - er der noget at sige til at man sveder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

502 visninger
4 svar
0 synes godt om
2. juli 2010

XXSS

Hej de damer

Har ikke rigtig lagt nogle billeder ind før - så vil lige vise jer den store mave, som alle har tror skulle være poppet de sidste 3 måneder, hvorfor mon?

Synes selv den er ekstremt stor i forhold til min højde på 1,57. Vægten har stået mere eller mindre stille siden uge 32+1 - 1 kg har jeg taget på trods væske i kroppen..

Men det kunne være sjovt at sammenligne maver med andre der er lige så langt - så smid gerne nogle billeder ind.. Glæder mig til pks om 13 dage sover virkelig skidt efterhånden og den anden dag drømte jeg at baby manglende en arm, altså pyyye så sveder man jo endnu mere  

Knus til jer alle!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2010

XXSS

Tanja78 skriver:

Hej de damer

Har ikke rigtig lagt nogle billeder ind før - så vil lige vise jer den store mave, som alle har tror skulle være poppet de sidste 3 måneder, hvorfor mon?

Synes selv den er ekstremt stor i forhold til min højde på 1,57. Vægten har stået mere eller mindre stille siden uge 32+1 - 1 kg har jeg taget på trods væske i kroppen..

Men det kunne være sjovt at sammenligne maver med andre der er lige så langt - så smid gerne nogle billeder ind.. Glæder mig til pks om 13 dage sover virkelig skidt efterhånden og den anden dag drømte jeg at baby manglende en arm, altså pyyye så sveder man jo endnu mere  

Knus til jer alle!

ahhh okay ramte så kun 37+0 min fejl!

Anmeld

2. juli 2010

saxa

Woooow sikke en babyhule du har dig der..  Hvor er den fiiin.. Men bagfra ligner du jo slet ikke en meget højgravid (snyyyd) Kan ikke rigtig sammenligne da jeg "kun" er 30+5 idag..

God weekend til dig

Anmeld

2. juli 2010

B&J

SMUKKE SMUKKE mave

uhh ha stakkels dig tror også det er vildt varmt med sådan en mave ja drik masser af isvand og en god is

mange krammer her fra

Anmeld

2. juli 2010

XXSS

saxi skriver:

Woooow sikke en babyhule du har dig der..  Hvor er den fiiin.. Men bagfra ligner du jo slet ikke en meget højgravid (snyyyd) Kan ikke rigtig sammenligne da jeg "kun" er 30+5 idag..

God weekend til dig

Hehe jeg tror simpelthen hen den er spændt så meget op foran at mit "rygfedt" bliver strammet op - troede jeg så væsentlig bredere ud - det er første gang jeg har set mig selv bagfra.

Men jo tak - hule det må du nok sige  og rigtig god sommerdag til dig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.