Hvornår var jeres væske ude af kroppen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.618 visninger
8 svar
0 synes godt om
2. juli 2010

CamillaT89

Jeg ved ikke, om den er postet korrekt, men nu er den havnet her

Som overskriften siger: Hvornår var jeres væske ude af kroppen efter fødslen? Og hvor mange kg havde I smidt, da den var ude? 

Jeg takker på forhånd for svar!

Knus Camilla, som er helt udspilet af væske

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2010

charlottekri

ja nu havde jeg ikke særlig meget væske i kroppen, men inden fødslen vejede jeg 80 og en uge efter vejede jeg 70... men det var jo både baby og blod osv...

Anmeld

2. juli 2010

Ranarupta

Jeg tog 18 kg. på under hele graviditeten. 
De 10 af dem tog jeg på, på en måned - det var ren væske... Jeg var generelt meget hårdt ramt af væske i hele kroppen - selv mit ansigt så farligt ud!

Der gik MAX to uger og så var det ude.
Og for lige at prale om mig selv, så er jeg 5 kg lettere end startvægten

Anmeld

2. juli 2010

Tina2

Jeg havde meget væske i kroppen, tog 25 kg på 1. gang og 31 kg 2. gang, og begge gange var jeg først på vægten 1 uge efter fødslen (kan anbafales at vente til der) og begge gange havde jeg tabt 15 kg der.....

Anmeld

2. juli 2010

CamillaT89

Ranarupta skriver:

Jeg tog 18 kg. på under hele graviditeten. 
De 10 af dem tog jeg på, på en måned - det var ren væske... Jeg var generelt meget hårdt ramt af væske i hele kroppen - selv mit ansigt så farligt ud!

Der gik MAX to uger og så var det ude.
Og for lige at prale om mig selv, så er jeg 5 kg lettere end startvægten

Nej, en dejlig historie Sådan nogen vil jeg da gerne høre flere af.

Og det kan du i hvert fald også godt være stolt af 

Anmeld

2. juli 2010

Muffinmus

første gang fik jeg vand i kroppen og det gjorde naller i arme og ben. Efter fødslen tissede jeg VOLDSOMT i flere dage, seriøst mand, jeg kunne sidde og bare tisse og tisse og tisse:-)

Første var vandet nede og ramme mine fødder, og jeg som troede de var store i forvejen, næ nej, de blev ENORM i 2 dage før det begyndte at forsvinde:-)

Efter ca 7 uges tid er næsten alt vand tisses ud, senest efter 14 dage. Så du kan glæde dig til det:-)

Og jeg havde kun tabt mig ca 7-8 kg efter 10 dage, men baby og alt det der, så ikke synderligt meget jeg fik ud af det faktisk:-)

Anmeld

2. juli 2010

3xM

århhh med marcus havde jeg intet...to 20 kg på men inden ½ år havde jeg tabt det meste...startede med at ride mine heste efter ca 14 dg så det raslede af...

men denne gang har jeg tæer der minder mig om små cocktail pølser og mine sko kan springes af når jeg bevæger benene...uhf jeg syntes varmen og forkølelsen gør mig max. skør

Anmeld

2. juli 2010

charlottekri

ct skriver:

ja, jeg kan så lige tilføje at jeg ved amning tabte mig yderligere 10 kg; læs 8 kg under startvægt

Anmeld

2. juli 2010

Ranarupta

ct skriver:

Ja, det var virkelig skønt at komme af med!

2. dagen efter kejsersnittet skulle jeg i bad for første gang og da jeg, med hjælp fra en sygeplejerske, får tøjet af, ser hun (og jeg mærker) at hele bagsiden af min krop er formet efter at have ligget ned! Jeg er HELT flad, selv måsen er nærmest mast ud, som om jeg er blevet presset ned på en hård plade...! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.