Job dilemma

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

345 visninger
3 svar
0 synes godt om
2. juli 2010

Anonym trådstarter

Hej.

Vælger at være ano og hvis nogle kan genkende mig, ønsker jeg ikke at blive genkendt. Håber dette bliver respekteret.

Jeg er for en måneds tid siden blevet elevvejleder på min arbejdsplads. Jeg skal først have den først elev efter sommeren. Jeg ved, at det arb vil give mig så meget. Både personligt og arbejdsmæssigt.

Men lige nu er der blevet slået en stilling op på jobnettet. En administrativ stilling indenfor mit område. Det er færre timer ugl og fri hver weekend. Jeg har længe gerne villet indenfor det adm, hvor man både er på kontor og ude i "marken".

Men jeg ved, at hvis jeg søger og får den stilling, lukker jeg døren til mit nuværende arb. De bliver skuffet over mig og hvis jeg smutter, gør det, at de mister muligheden for at få en elev fremover. Jeg var nemlig den eneste, der ville og kunne se det spændende i det.

Jeg ved bare, at jeg ville have det så dårligt, hvis jeg blev tilbudt det her job.

Hvad ville i gøre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2010

anna-jonas

Søge det, og se om jeg blev det tilbudt. Så ville jeg tage beslutningen derefter....................og ville sikkert tage det, da man skal forfølge sine drømme. Har endnu ikke hørt om nogle off. arbejdspladser der giver deres ansatte medaljer, for troskab og udholdenhed.

Forfølg dine drømme og indfri dine ambitioner...............der er ikke andre der gør det.

Anmeld

2. juli 2010

roenlund

jeg ville søge jobbet... du skal have et job du er rigtig glad for og ikke nøjes fordi du er nervøs for at træde nogen over fødderne...

hvis du ikke for det er der jo ingen skade sket og hvis du gør er det jo fedt... hvis du for jobbet ville jeg stille og roligt sige det, forklar at det er bedre arb tider osv.

Mvh Mia

Anmeld

2. juli 2010

Anonym trådstarter

Åh hvor jeg synes, det er svært. Er jo ikke engang sikkert, jeg får jobbet. Men hvis jeg søger, har jeg jo mulighed for at få det - ligesom alle andre ansøgere.

I jobannoncen står der, at den ønskes besat hurtigst muligt. Det i sig selv er jo et pres, hvis jeg skulle få den tilbudt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.