overtræk til puslepuden.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
546 visninger
7 svar
0 synes godt om
2. juli 2010

ChatH

jeg har to stk. jeg skal af med.

et neutralt et med mummi. og et drenge et fra gaia og ko med biler.

Mummi havde jeg tænkt skulle koste 30kr og gaia og ko vil jeg gerne have 100 for. det er helt nyt og er aldrig blevet brugt.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2010

roenlund

har du billeder af dem??? jeg vil nok rigtig gerne have Mummi (elsker mummi, det er bare skønt) men synes det ville være rart lige at se det... også for at sikre at det passer til den pude jeg har...

Mvh Mia

Anmeld

2. juli 2010

ChatH

roenlund skriver:

har du billeder af dem??? jeg vil nok rigtig gerne have Mummi (elsker mummi, det er bare skønt) men synes det ville være rart lige at se det... også for at sikre at det passer til den pude jeg har...

Mvh Mia

Det kan du tro, skal bare lige finde det frem og tage et billede, men det passer til helt almindelige puslepuder. skal lige hente mine unger så der kommer billeder senere

Anmeld

2. juli 2010

roenlund

Chatarina skriver:

Det kan du tro, skal bare lige finde det frem og tage et billede, men det passer til helt almindelige puslepuder. skal lige hente mine unger så der kommer billeder senere

Det lyder godt... jeg ved ikke rigtig noget om alm str. jeg har fået en hynde brugt, den er nok 7-8 år gammel men jeg synes den ligner dem man kan købe nu størrelsesmæssigt...

Anmeld

2. juli 2010

ChatH

roenlund skriver:

Det lyder godt... jeg ved ikke rigtig noget om alm str. jeg har fået en hynde brugt, den er nok 7-8 år gammel men jeg synes den ligner dem man kan købe nu størrelsesmæssigt...

Det plejer at være de almindelige men finder det ligefrem og sender dig nogen mål også så kan du evt måle på din pude

Anmeld

2. juli 2010

roenlund

det lyder godt

Anmeld

8. juli 2010

roenlund

Jeg havde slet ikke set at du havde lagt billederne ind...

Hvad bliver porto for det med Mummi??? det vil jeg gerne have

Anmeld

9. juli 2010

ChatH

roenlund skriver:

Jeg havde slet ikke set at du havde lagt billederne ind...

Hvad bliver porto for det med Mummi??? det vil jeg gerne have

Glemte også at skrive, det gik lidt stærkt

Incl porto kan det gøres for 50kr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.