Legoland

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

493 visninger
7 svar
0 synes godt om
2. juli 2010

TbCp

Kan det passe det er gratis for børn under tre år?
Og er det så kun indgangen? Eller skal der betales ved de forskellige forlystelser...
Tror ikke jeg har været der siden jeg var 10 år og det er efterhånden ved at være en del år siden!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2010

A.

det passer at børn under 3 er gratis men man skal ikke betale for noget der ud over hvis børnene vil tage kørekort der koster det ellers er det gratis

Anmeld

2. juli 2010

ChatH

TbCp skriver:

Kan det passe det er gratis for børn under tre år?
Og er det så kun indgangen? Eller skal der betales ved de forskellige forlystelser...
Tror ikke jeg har været der siden jeg var 10 år og det er efterhånden ved at være en del år siden!

Lige præcis. forlystelserne koster ingen ting indgangen koster noget. bare ikke for børn under 3 år. og det er simpelthen fantastisk. Liva vil elske det. vi var afsted sidste år med tøserne det var bare et hit.

Vi tager afsted igen i år og vi glæder os 14 dage tilbage.. HI hi

Anmeld

2. juli 2010

TbCp

A. skriver:

det passer at børn under 3 er gratis men man skal ikke betale for noget der ud over hvis børnene vil tage kørekort der koster det ellers er det gratis

Ahh fint... så det er kun indgangsbilletten og så er dtort set alt derinde gratis...
Skal man mon have ligitimation med så man kan vise hvor gammelt ens barn er? Vores datter bliver nemlig 3 til august, men vi har snakket om vi måske skal i legoland en måneds tid inden, og det kan jo være svært at se om hun er 2 år og 11 mdr. eller om hun er 3 år

Anmeld

2. juli 2010

twinboys

Sæson pas til Legoland er et hit...

Låååååååve it...

Majbritt

Anmeld

2. juli 2010

TbCp

Chatarina skriver:

Lige præcis. forlystelserne koster ingen ting indgangen koster noget. bare ikke for børn under 3 år. og det er simpelthen fantastisk. Liva vil elske det. vi var afsted sidste år med tøserne det var bare et hit.

Vi tager afsted igen i år og vi glæder os 14 dage tilbage.. HI hi

Det er perfekt!!!

Anmeld

2. juli 2010

ChatH

TbCp skriver:

Ahh fint... så det er kun indgangsbilletten og så er dtort set alt derinde gratis...
Skal man mon have ligitimation med så man kan vise hvor gammelt ens barn er? Vores datter bliver nemlig 3 til august, men vi har snakket om vi måske skal i legoland en måneds tid inden, og det kan jo være svært at se om hun er 2 år og 11 mdr. eller om hun er 3 år

Vi skulle ikke vise noget på ungerne de sad bare i klapvognen

Anmeld

2. juli 2010

TbCp

Chatarina skriver:

Vi skulle ikke vise noget på ungerne de sad bare i klapvognen

Fint fint.... men ellers har vi jo hendes sygesikringsbevis i pungen, det må vel være fint....
Ved slet ikke om vi kommer i Legoland men jeg håber det godt nok når vi nu alligevel skal derover af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.