Ideer til min kærestes fødselsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17.949 visninger
10 svar
0 synes godt om
2. juli 2010

henh01

hej kreative piger og andet godt folk

Min kæreste har fødselsdag i aug og jeg elsker at gøre noget specielt ud af fødselsdage for dem jeg holder af. Men i år er luften gået lidt af ballonen i forhold til ideer.

Så har I nogle ideer til hvad jeg kan lave for min kæreste på hans fødselsdag?`

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2010

Lou87

henh01 skriver:

Min kæreste har fødselsdag i aug og jeg elsker at gøre noget specielt ud af fødselsdage for dem jeg holder af. Men i år er luften gået lidt af ballonen i forhold til ideer.

Nu ved jeg ikk hvor meget det må koste.. osv..

Men jeg overraskede en gang min med og arrangere en overnatning et sted (i mit tilfælde lalandia, da han er lidt af en vandhund) og pakkede i skjul en taske til ham med et sæt tøj og da han var taget afsted om morgenen/eller hvis du kan lokke din mand ud og handle.. så tager du li de sidste ting på badeværelset han skal ha med... og lister på et tidspunkt taskerne ud bagi bilen.

Han blev MEGET overrasket, og ku slet ikk forstår hvordan jeg ku snige mig sådan rundt uden han havde lagt mærke til det

Anmeld

2. juli 2010

henh01

Lou87 skriver:

Nu ved jeg ikk hvor meget det må koste.. osv..

Men jeg overraskede en gang min med og arrangere en overnatning et sted (i mit tilfælde lalandia, da han er lidt af en vandhund) og pakkede i skjul en taske til ham med et sæt tøj og da han var taget afsted om morgenen/eller hvis du kan lokke din mand ud og handle.. så tager du li de sidste ting på badeværelset han skal ha med... og lister på et tidspunkt taskerne ud bagi bilen.

Han blev MEGET overrasket, og ku slet ikk forstår hvordan jeg ku snige mig sådan rundt uden han havde lagt mærke til det

Har overvejet en overnatningen på hotel.

Jeg har egentlig ikke nogen max grænse for et beløb det må koste. Vi skal på ferie og kommer hjem 8 dage før hans fødselsdag så tænker det ikke skal være noget helt vildt.

Anmeld

2. juli 2010

Lou87

henh01 skriver:

Jeg har egentlig ikke nogen max grænse for et beløb det må koste. Vi skal på ferie og kommer hjem 8 dage før hans fødselsdag så tænker det ikke skal være noget helt vildt.

Oki ja - så det ikk sikkert det er afslapning han er i mangel af..
Men ja feks et hotel med noget spa eller lign ku da være hyggeligt

Ellers ku du vente derhjemme i noget frækt undertøj med en god hjemmelavet middag og en gåtur på stranden bagefter....

Eller en picnic på stranden eller lign

Anmeld

2. juli 2010

Barbamama

henh01 skriver:

Hvad med at bestille en picnic-kurv og tag et eller andet dejligt sted hen i naturen? Tæppe, dejlig mad, vin og hvem ved hvad der så sker?

Anmeld

2. juli 2010

henh01

michella80 skriver:

Hvad med at bestille en picnic-kurv og tag et eller andet dejligt sted hen i naturen? Tæppe, dejlig mad, vin og hvem ved hvad der så sker?

hvor kan man bestille en sådan picnic kurv henne?

Anmeld

2. juli 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

henh01 skriver:

Kommer sådan til at tænke på en kunde jeg havde i en butik engang. Han havde lavet en skattejagt derhjemme for hans kæreste med små gaver rundt omkring, og den "store" gave i den sidste post hun skulle finde.

Mener han gav en rejse, men man kan jo sagtens gøre det i mindre format.

Synes bare det var en super sød og romantisk ide!

Anmeld

2. juli 2010

Barbamama

henh01 skriver:

hvor kan man bestille en sådan picnic kurv henne?

Altså nu bor jeg i Odense og der hvor jeg bestilte den har lukket, men jeg prøvede at Google picnic-kurv og Odense. Du kan jo prøve at Google din egen by og se. Ellers kan du lave en lækker en selv. Vi havde kyllingespyd, salat, frugt, sandwiches og asti og chokolade-kage

Anmeld

2. juli 2010

klmf

Hvad med en ballontur? Eller faldskærmsudspring?

Anmeld

3. juli 2010

henh01

lotchen aka Charlotte skriver:

Hvad med en ballontur? Eller faldskærmsudspring?

Puha det er slet ikke ham.. Det skal helst også være noget jeg kan deltage i og er gravid i 28 uge når han fylder år.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.