weeeeee....på ferie alligevel...:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

621 visninger
12 svar
0 synes godt om
2. juli 2010

Svei

Mig og drengene skulle ellers ikke have været afsted, da jeg grundet praktikstart i aug ikke får penge i to mdr. og samtidig mister NETTO 4000kr!!! HVER måned..

Men nu skal vi så afsted alligevel....jeg prøvede med husbytte men der var desværre ikke gevinst....men så var det lige jeg havde de bedste forældre i verden og det vidste jeg jo egentlig godt... men nu kommer vi på ferie alligevel..med betalt ferie og lommepenge....er så glad for at kunne give mine drenge en ferie...

Nå, bare lidt jubiiiii herfra det varme falster...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2010

ChatH

Yrsa skriver:

Mig og drengene skulle ellers ikke have været afsted, da jeg grundet praktikstart i aug ikke får penge i to mdr. og samtidig mister NETTO 4000kr!!! HVER måned..

Men nu skal vi så afsted alligevel....jeg prøvede med husbytte men der var desværre ikke gevinst....men så var det lige jeg havde de bedste forældre i verden og det vidste jeg jo egentlig godt... men nu kommer vi på ferie alligevel..med betalt ferie og lommepenge....er så glad for at kunne give mine drenge en ferie...

EJ hvor fedt.. det er da bare skønt!! hvor skal i hen?

Anmeld

2. juli 2010

Svei

Chatarina skriver:

EJ hvor fedt.. det er da bare skønt!! hvor skal i hen?

Ja, det er så skønt...vi skal på ferie i det midt-nord jyske område...ud og se en masse, har aldrig været deroppe og elsker virkelig Danmark om sommeren....og mon ikke jeg nok skal sove godt med tre drenge med fuld fart på hele dagen...

Anmeld

2. juli 2010

Halbschön

Yrsa skriver:

Ej, hvor skønt!!!! Dejligt at I kommer afsted, det er de sikkert rigtig glade for de tre krudtugler ;-)

Anmeld

2. juli 2010

Svei

Renée88 skriver:

Ej, hvor skønt!!!! Dejligt at I kommer afsted, det er de sikkert rigtig glade for de tre krudtugler ;-)

Ja, de glæder sig så meget....de ved jo godt der er mere ro og afslapning ude end hjemme i huset...og så skal vi ud og se en masse...bliver så skønt...

Anmeld

2. juli 2010

Halbschön

Yrsa skriver:

Ja, de glæder sig så meget....de ved jo godt der er mere ro og afslapning ude end hjemme i huset...og så skal vi ud og se en masse...bliver så skønt...

Det blir da bare så dejligt... ;-)

Jeg glæder mig meget til at høre om jeres ferie og jeres besøg her i Jylland ;-)

Anmeld

2. juli 2010

saxa

Yrsa skriver:

Ejj hvor er det dejligt for jer..  Håber i får en fantastisk tur..

Anmeld

2. juli 2010

Tina2

Super lækkert!!! Hvornår skal I afsted? Og hvor skal I bo?

Ihh, dejligt sted I har valgt at holde ferie- i det midt- og nordjyske :-) Nu ved jeg ikke hvor langt I skal op, men sig endelig til, hvis I kommer på disse kanter :-)))

Anmeld

2. juli 2010

1977

Profilbillede for 1977

Det lyder super dejligt Og jeg vil byde jer velkommen til det mørke jylland

Anmeld

2. juli 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Yrsa skriver:

Ja, det er så skønt...vi skal på ferie i det midt-nord jyske område...ud og se en masse, har aldrig været deroppe og elsker virkelig Danmark om sommeren....og mon ikke jeg nok skal sove godt med tre drenge med fuld fart på hele dagen...

Så synes jeg næsten I skal tage et smut forbi Dollerup Bakker ved Viborg... Efter min mening er det et af DK's smukkeste steder!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.