Teenage tøser i en alder af 3år og 7 måneder.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

341 visninger
7 svar
0 synes godt om
2. juli 2010

ChatH

ja sådan to stk har jeg herhjemme.

Hold da op. hver morgen skal de selv lige give besyv med om hvorvidt det tøj jeg har fundet frem er pænt nok eller det ikke er okay. Når  jeg så siger jeg bestemmer nærmest ruller de med øjnene og sætter sig sammen og snakker om hvor åndssvag mor er.

De er også begyndt at holde sammen hvis vi siger noget til dem, nogen gange står vi med åben mund og polypper hvad sådan to tøser ikke kan sige og gøre. Hold da nu K...

Nåh men når vi kører bil hører vi sådan en blandet cd som blandt andet indeholder nik og jay og satme om ikke begge mine tøser kan stort set hele teksten incl. ord som damn, chicks, upti og alle de andre ord.

fra den ene dag til den anden kunne de den bare og det er altså ikke den eneste sang vi hører. så nu beder victoria om at vi hører den hun kan når hun har spændt sig fast!!!!

UHHHHH det bliver satme sjovt når vi har to af dem i en alder af 16-17år!!og vel og mærke en lillebror som er 4 år yngre men mon ikke han tager ved lære...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2010

Bondepigen

Chatarina skriver:

ja sådan to stk har jeg herhjemme.

Hold da op. hver morgen skal de selv lige give besyv med om hvorvidt det tøj jeg har fundet frem er pænt nok eller det ikke er okay. Når  jeg så siger jeg bestemmer nærmest ruller de med øjnene og sætter sig sammen og snakker om hvor åndssvag mor er.

De er også begyndt at holde sammen hvis vi siger noget til dem, nogen gange står vi med åben mund og polypper hvad sådan to tøser ikke kan sige og gøre. Hold da nu K...

Nåh men når vi kører bil hører vi sådan en blandet cd som blandt andet indeholder nik og jay og satme om ikke begge mine tøser kan stort set hele teksten incl. ord som damn, chicks, upti og alle de andre ord.

fra den ene dag til den anden kunne de den bare og det er altså ikke den eneste sang vi hører. så nu beder victoria om at vi hører den hun kan når hun har spændt sig fast!!!!

UHHHHH det bliver satme sjovt når vi har to af dem i en alder af 16-17år!!og vel og mærke en lillebror som er 4 år yngre men mon ikke han tager ved lære...

LOL, hvor er de cool!

Det er vildt som sådan nogle små tøser indimellem kan minde om teenagere.... Vi har osse af og til en teenager i huset.

Anmeld

2. juli 2010

ChatH

bondepigen skriver:

LOL, hvor er de cool!

Det er vildt som sådan nogle små tøser indimellem kan minde om teenagere.... Vi har osse af og til en teenager i huset.

Ja synes godt nok også jeg gang på gang bliver overrasket over hvor hurtigt tingene bare sidder der!!

Anmeld

2. juli 2010

Bondepigen

Chatarina skriver:

Ja synes godt nok også jeg gang på gang bliver overrasket over hvor hurtigt tingene bare sidder der!!

Ja, så er det man skal tænke meget over, hvad man siger osse.................

Anmeld

2. juli 2010

TbCp

Hihihihi

Anmeld

2. juli 2010

msax

Griner lige lidt - og specielt over det med nik og jay.

Men veninde har to knægte og den ældste fik en nik og jay opsamling cd og hørte den uafbrudt og hele tiden. Nu er lillebror kommet dertil hvor det er hans tur til at høre nik og jay. Og han hører den ikke bare lidt, men endnu mere end storebroderen. Så min veninde er ved at gå ud af sit gode skind en gang imellem.

Og så kan jeg da lige se de to tøser sidde og hviske tiske om mors tøjvalg der så (åbentlyst) er helt forkert til deres humør.

Men jeg tror på at man vokser med opgaven. Så tak for at de ikke bliver leveret med storken som teenagere men, at man har dem lidt tid inden til at lære dem at kende.

SMIL fra Mette 35+2

Anmeld

3. juli 2010

lion

Hvor er de søde og skønne. Men det er jo heller ikk mig der har kampen.

Ja det med musik sætter sig hurtigt.

Det med tøjet, hvad med at give den 2 eller 3 ting at vælge imelllem, så føler de måske at de SELV har fundet tøj frem og at det ikk er MOR.

Anmeld

4. juli 2010

otlitrom

Hihi, hvor sjovt!

To unge damer med holdninger og rigtig party-smag i musik. Nok og Jay skulle bare vide, hvor bred deres målgruppe er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.