så er det i morgen vi flytter ;o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

607 visninger
10 svar
0 synes godt om
2. juli 2010

wamse

Vil da lige dele min glæde med jer.

Så er det i morgen børnene og jeg flytter tilbage til min hjemby Varde. Væk fra alt det kaos og rod der har været omkring min eks. Jeg er så glad for at komme hjem igen, og mine børn får nogle flere mennesker i deres liv, da mine venner og familie bor der over. Min eks er stadig fængslet i surrogat på et psykiatrisk afd. Men han er meget nede på jorden nu, da alt hans sprut og stoffer nu ikke mere er det der "taler".

Lærke har fået hendes børnehaveplads og Michael har besøgt den klasse han skal starte i efter ferien. Jeg starter forfra på seminariet efter sommerferien.

Jeg har fået lov til at overtage vores gamle fællesbil, en dejlig toyota yaris diesel fra 2004, så nu skal jeg bare have solgt min lille ford Ka igen.

Da vi fik nøglerne i går til lejligheden, fik jeg af vide at der ville være en husleje nedsættelse på 25-30% fremover

Det er da bare så fedt, så de afdrag jeg skulle af med på den nye bil, er ikke så slemme med den husleje stigning.

Så ville bare lige dele med jer, at jeg føler mig sååååå heldig og glad. Nu starter vores liv med fred og ro.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2010

Halbschön

wamse skriver:

Så er det i morgen børnene og jeg flytter tilbage til min hjemby Varde. Væk fra alt det kaos og rod der har været omkring min eks. Jeg er så glad for at komme hjem igen, og mine børn får nogle flere mennesker i deres liv, da mine venner og familie bor der over. Min eks er stadig fængslet i surrogat på et psykiatrisk afd. Men han er meget nede på jorden nu, da alt hans sprut og stoffer nu ikke mere er det der "taler".

Lærke har fået hendes børnehaveplads og Michael har besøgt den klasse han skal starte i efter ferien. Jeg starter forfra på seminariet efter sommerferien.

Jeg har fået lov til at overtage vores gamle fællesbil, en dejlig toyota yaris diesel fra 2004, så nu skal jeg bare have solgt min lille ford Ka igen.

Da vi fik nøglerne i går til lejligheden, fik jeg af vide at der ville være en husleje nedsættelse på 25-30% fremover

Det er da bare så fedt, så de afdrag jeg skulle af med på den nye bil, er ikke så slemme med den husleje stigning.

Så ville bare lige dele med jer, at jeg føler mig sååååå heldig og glad. Nu starter vores liv med fred og ro.

Det lyder da bare rigtig dejligt ;-)

Skønt at det går den rigtige vej for jer..

Held og lykke med den nye tilværelse i Varde ;-)

Anmeld

2. juli 2010

Koen.

hvor bliver det dejligt for jer

Anmeld

2. juli 2010

B&J

Tillykke med lejligheden i morgen, lyder til det bliver rigtigt dejligt..

Anmeld

2. juli 2010

Christina.78

Varde er også en dejlig by

Anmeld

2. juli 2010

TbCp

Jamen hvor er det da dejligt!!!!

Anmeld

2. juli 2010

MariaJ

wamse skriver:

Nej, hvor lyder det bare dejligt. Hvor er det skønt, når brikkerne pludselig falder på plads og det hele bare går den rigtige vej . Held og lykke med flytningen og god tur tilbage til Vestjylland.

Maria

Anmeld

2. juli 2010

otlitrom

Dét var et dejligt indlæg, Wamse! Jeg er rigtig glad på Jeres vejne, og super fedt, at huslejen lige falder så meget. Det måtte den også gerne gøre herhjemme

Tillykke med "den nye start"!! Det skal nok blive rigtig godt!

Og god arbejdslyst med flytningen

Anmeld

2. juli 2010

Tina2

Det lyder bare så dejligt, så det lige på FB :-) Er superglad på jeres vegne at I kommer hjem igen og væk fra alt det rod der har været......

Håber ungerne bliver rigtig glade for det :-) Men det bliver jo også godt for dem at kunne mærke på dig du er mere glad end før:-)

Stort tillykke med jeres nye hjem, ønsker jer al mulig held og lykke 

Anmeld

2. juli 2010

Barbamama

Ej hvor dejligt!!! Det er jeg da super glad for at høre. Snakker du i tlf med din eksmand igen eller droppede du det helt???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.