Vil da lige dele min glæde med jer.
Så er det i morgen børnene og jeg flytter tilbage til min hjemby Varde. Væk fra alt det kaos og rod der har været omkring min eks. Jeg er så glad for at komme hjem igen, og mine børn får nogle flere mennesker i deres liv, da mine venner og familie bor der over. Min eks er stadig fængslet i surrogat på et psykiatrisk afd. Men han er meget nede på jorden nu, da alt hans sprut og stoffer nu ikke mere er det der "taler".
Lærke har fået hendes børnehaveplads og Michael har besøgt den klasse han skal starte i efter ferien. Jeg starter forfra på seminariet efter sommerferien.
Jeg har fået lov til at overtage vores gamle fællesbil, en dejlig toyota yaris diesel fra 2004, så nu skal jeg bare have solgt min lille ford Ka igen.
Da vi fik nøglerne i går til lejligheden, fik jeg af vide at der ville være en husleje nedsættelse på 25-30% fremover
Det er da bare så fedt, så de afdrag jeg skulle af med på den nye bil, er ikke så slemme med den husleje stigning.
Så ville bare lige dele med jer, at jeg føler mig sååååå heldig og glad. Nu starter vores liv med fred og ro.

Anmeld