For fanden, lorte stjæle mennesker!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

555 visninger
8 svar
0 synes godt om
2. juli 2010

Lullaby

I går gik jeg ud i gården foran vores hus, vi bor i leje rækkehus og foran er der en gård og bagved have. I gården står vores odder og vores abc klapvogn normalt samt pigernes løbecykler osv. Men jeg opdager hurtigt at der er noget væk. Min klapvogn er væk  Så er der fanme nogen der har været inde i min gård og stjæle den. Lort! Vi står og skal på ferie på lørdag, og nu skal jeg lige pludselig ud og låne en et eller andet sted, kontakte forsikringsselskabet og ærgre mig. I det mindste så stjal de ikke odderen og klapvognen var ikke i så god stand længere. Men altså, jeg er så træt af at der bliver stjålet her. LORT!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2010

jlp90

ja, det er så irriterende når folk tager ens ting. Jeg har fornylig fået stjålet min cykel.

Anmeld

2. juli 2010

vingummibamse

ja det er bare så træls sådan noget...

jeg fik stjålet min barnevogn da Noah var 9 mdr. gammel..

det er bare rigtig surt og stå der og skal skaffe noget nyt..

Anmeld

2. juli 2010

twinboys

Ejjjj så bliver man også bare gal i skralden...

Træls at folk ikke kan kende forskel på dit og mit...

Majbritt

Anmeld

2. juli 2010

maria87

kan godt følge din frustation...

da min søn var 3 måneder gammel , var vi på besøg hos min mands bror, og da vi skulle hjem var barnevogen stjålet, og så står man der med en lille baby i armene en vinter kold sen  aften! man blir såååå Gal på de idioter der ikke tænker længere end deres ego...

Anmeld

2. juli 2010

Barbamama

AAARHG Kan sgu godt forstå du bliver arrig!!!! Vi fik engang stjålet forlæderet til vores barnevogn. Jeg tudede simpelthen. Hvem fanden stjæler fra et barn?!?!?!

Anmeld

2. juli 2010

klmf

Hvor bliver jeg forarget over sådan noget... altså, hvis det nu var en fejltagelse, så kunne jeg forstå det - har nemlig selv været ved at rende med en andens klapvogn indtil jeg lagde tænkte på, at vi da ikke havde den der legesag i klapvognen - eller ejede den overhovedet! Jeg må have set tilpas mystificeret og uskyldig ud, for den rette ejerkvinde stod bare og smilte til mig og pegede i retning af den anden helt identiske klapvogn Men det pis der er bare for meget... Og hvem render dog med en BARNEvogn?? Altså... Så tænker man godt nok kun på sig selv.... Trist at vi lever blandt mennesker, der kan finde på at stjæle fra børn. Jeg blev også godt gal og ked af det da jeg hørte, at der var nogen, der var rendt med en børneafdelings Wii-maskine i juleferien. Det er simpelthen for lavt. ØV!!

Anmeld

2. juli 2010

Valle81

Åhh jeg kender følelsen - sidste sommer da boede vi inde i en lijlighed i midtbyen. Der var en stor lukket opgang - ikke med dørtelefin og sådan - men lukket - dernede stod ungernes løbehjul og cykler og jeps en morgen var alt væk:0(

Det var en weekende og tænker at det har været nogle fulde unge menensker som har haft en sjov tur hjem på børne cykel og løbehjul - og lige glemt at tænke over hvor øv kede af det børn der står og kigger laaaaaaaaaaaaaaaangt efter deres ting:0(

Anmeld

2. juli 2010

3xM

aj da...stjæle en barnvogn?? why..det er da så uforskamet...

kan huske min søs engang havde indbrud i deres hjem, tilgengæld gode tyve for potte planterne var pænt stillet ned og ungernes ting samt sparegrise var uberørte...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.