Astrid Lindgrens Verden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

413 visninger
6 svar
0 synes godt om
2. juli 2010

linemus

Er der nogen af jer, der har været der? Er det godt og noget ved for vores 3-årige + 5-årig? Hvorlænge var I der? Hvor boede I?

- Line

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2010

twinboys

linemus skriver:

Er der nogen af jer, der har været der? Er det godt og noget ved for vores 3-årige + 5-årig? Hvorlænge var I der? Hvor boede I?

- Line

Jeg har en veninde der faktisk er der lige nu...

Jeg har hørt at det skulle være rigtig godt...

Majbritt

Anmeld

2. juli 2010

Stumpen

linemus skriver:

- Line

Mener McB var der sidste år....

Anmeld

2. juli 2010

Fines mor

- Line

Vi boede i de små campinghytter, som ligger lige ved siden af Parken. Dem kan man leje med eller uden wc, vi havde lejet en uden. Der er så en servicebygning med wc, bad osv. som på en campingplads. Vi var der i 2 dage og 2 nætter, hvilket var nok på det tidspunkt. Men om sommeren kan jeg godt forstille mig, at 2 dage godt kan fyldes ud pga. mennesker osv.

Spørg  bare hvis du vil vide mere, jeg har lagt et link til nogle billeder.

Anmeld

2. juli 2010

linemus

Fines mor skriver:

Vi boede i de små campinghytter, som ligger lige ved siden af Parken. Dem kan man leje med eller uden wc, vi havde lejet en uden. Der er så en servicebygning med wc, bad osv. som på en campingplads. Vi var der i 2 dage og 2 nætter, hvilket var nok på det tidspunkt. Men om sommeren kan jeg godt forstille mig, at 2 dage godt kan fyldes ud pga. mennesker osv.

Spørg  bare hvis du vil vide mere, jeg har lagt et link til nogle billeder.

Tak, det ser rigtig hyggeligt ud

Anmeld

2. juli 2010

Fines mor

linemus skriver:

Tak, det ser rigtig hyggeligt ud

Det var meget fantastisk, vi var der i midten af maj og kunne komme helt tæt på Pippi og Emil da der ikke var så mange i Parken. Vi har hørt fra andre, at i højsæsonen skal man holde godt ved sine børn, da Pippi bare render afsted på hele pladsen. SÅ kan du nok tænke dig hvor dine børn er *G*

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.