Nogle mennesker er jo nysgerrige af natur.. Jeg ville kun blive bekymret hvis han så lyver om det bagefter- altså hvis du spørg hvorfor og han så benægter det helt 
Jeg har ikke spurgt, hvorfor han søger efter hende selv om han har gjort det en del gange, men jeg har når muligheden opstod, spurgt op til flere gange, om han savner at snakke med hende, hvilket han siger, at han ikke gør. For et par uger siden kom han til at kalde mig hende ved hendes navn.
Ja det kan selvf. ske for alle, men er da ikke så rart efter så lang tid.
Vi har været sammen i over 3 år, og det er 4 år siden de gik fra hinanden - ca. et år siden de sidst snakkede sammen, og to siden de sidst så hinanden. fordi hun blev ved med at lægge an på ham - selv om hun var i et nyt forhold. (stakkels nye kæreste)
Jeg synes bare det er underligt at han leder efter hende, hvis han ikke savner hende (nu tænker jeg venskabligt - de prøvede at bevare et godt venskab) og undrer mig over, hvorfor han ikke bare siger det til mig hvis det er, for det kan jeg da godt forstå.
Måske er det bare mig som er lidt sær på det punkt, men forstår ikke helt behovet, hvis han ikke savner hende på en eller anden måde.
Måske er jeg bare ikke selv nysgerrig nok, eller har været særlig gode venner med mine eks kærester til, at jeg sådan søger efter dem med jævne mellemrum...
Anmeld