Er det normalt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

722 visninger
8 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. juli 2010

Anonym trådstarter

At søge efter sin eks på nettet, når man ikke snakker med vedkommende mere? Eller er det noget jeg skal være lidt bekymret for?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2010

Anonym

Mennesket er jo en nysgerrig race, nogle mere end andre, så for nogle er det sikert ret normalt, og for andre ikke.

Hvorfor skulle du være bekymret ?

Anmeld

2. juli 2010

Anonym

Ja det har jeg da gjort. Op til flere af dem. Og jeg er i et lykkeligt parforhold med et barn, men jeg var bare for nysgerrig. Så synes jeg det er sjovt at se om de har fået børn og hvordan de ser ud nu. He he he, men jeg har da haft lidt dårlig samvittighed over det.  Ha ha ha

Anmeld

2. juli 2010

Anonym

Ja det har jeg da også gjort.. har sågar også søgt efter gamle "flammer". Har mere gjort det af nysgeriighed for at se, hvordan de så ud nu, hvad de laver osv.

Anmeld

2. juli 2010

Anonym

Det har jeg også gjort! og vi har nu været sammen i over 10 år. Det er under en uge siden at jeg søgte min kærestes eks-kæreste. Jeg ved at hun i rigtig rigtig mange år havde svært ved at komme sig over at hun ikke længere var kæreste med min kæreste og det var da en letttelse for mig at kunne konstatere at hun nu er blevet gift og har fået et barn.

Anmeld

2. juli 2010

Anonym trådstarter

Jeg er egentlig ikke nervøs, har det bare dårligt med at han gør det, fordi lige netop den eks. var et problem i et godt stykke tid i starten af vores forhold. Hans andre eks kærester har jeg intet imod...

Anmeld

2. juli 2010

Anonym

Jeg tror det er meget normalt, at vi mennesker er (for) nysgerrige, og snuser lidt rundt..... Også selvom det måske er "forkert" af os, og ville kunne såre vores faste partner.

Jeg ville ihvertfald blive lidt usikker og såret, hvis jeg opdagede, at min kæreste (som jeg har 2 børn sammen med), sad og "ledte" efter sine X'er og gamle flammer på nettet.

Men nysgerrighed er en stærk drivkraft i os alle....

Anmeld

2. juli 2010

Margorie

Nogle mennesker er jo nysgerrige af natur.. Jeg ville kun blive bekymret hvis han så lyver om det bagefter- altså hvis du spørg hvorfor og han så benægter det helt

Anmeld

3. juli 2010

Anonym trådstarter

Nogle mennesker er jo nysgerrige af natur.. Jeg ville kun blive bekymret hvis han så lyver om det bagefter- altså hvis du spørg hvorfor og han så benægter det helt

Jeg har ikke spurgt, hvorfor han søger efter hende selv om han har gjort det en del gange, men jeg har når muligheden opstod, spurgt op til flere gange, om han savner at snakke med hende, hvilket han siger, at han ikke gør. For et par uger siden kom han til at kalde mig hende ved hendes navn. Ja det kan selvf. ske for alle, men er da ikke så rart efter så lang tid.

Vi har været sammen i over 3 år, og det er 4 år siden de gik fra hinanden - ca. et år siden de sidst snakkede sammen, og to siden de sidst så hinanden. fordi hun blev ved med at lægge an på ham - selv om hun var i et nyt forhold. (stakkels nye kæreste)

Jeg synes bare det er underligt at han leder efter hende, hvis han ikke savner hende (nu tænker jeg venskabligt - de prøvede at bevare et godt venskab) og undrer mig over, hvorfor han ikke bare siger det til mig hvis det er, for det kan jeg da godt forstå.

Måske er det bare mig som er lidt sær på det punkt, men forstår ikke helt behovet, hvis han ikke savner hende på en eller anden måde.

Måske er jeg bare ikke selv nysgerrig nok, eller har været særlig gode venner med mine eks kærester til, at jeg sådan søger efter dem med jævne mellemrum...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.