Hjælp til kage - gode ideer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

730 visninger
5 svar
0 synes godt om
2. juli 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Kære kreative kvinder

Min veninde har i en noget ung alder været igennem en stor hofteoperation, og skal i den forbindelse holde en fest om nogle uger, hvor hun skal fejre sit nye smertefrie jeg. 

Jeg vil rigtig gerne overraske hende med en kage som har et tema der passer dertil, men jeg er meget i tvivl om, hvad det skal være.

Vi har i sjov brugt udtrykket cyborg om hendes nye tilstand, og kaldt en af sygeplejerskerne for bagatellen fordi hun mente - ordret, at det jo ikke var nogen særlig operation - ja hun var ik så populær.

Mon nogen af jer har nogle ideer? Jeg er helt tom og har brug for inspiration...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2010

Ranarupta

Alexis skriver:

Kære kreative kvinder

Min veninde har i en noget ung alder været igennem en stor hofteoperation, og skal i den forbindelse holde en fest om nogle uger, hvor hun skal fejre sit nye smertefrie jeg. 

Jeg vil rigtig gerne overraske hende med en kage som har et tema der passer dertil, men jeg er meget i tvivl om, hvad det skal være.

Vi har i sjov brugt udtrykket cyborg om hendes nye tilstand, og kaldt en af sygeplejerskerne for bagatellen fordi hun mente - ordret, at det jo ikke var nogen særlig operation - ja hun var ik så populær.

Mon nogen af jer har nogle ideer? Jeg er helt tom og har brug for inspiration...

Jeg aner slet ikke, om det er til at lave, men hvad med at lave det kunstige hoftestykke i fondant og så lægge ovenpå kagen?

Eller hvad med at lave overfladen som et røntgenbillede af hoften?

Anmeld

2. juli 2010

Ranarupta skriver:

Jeg aner slet ikke, om det er til at lave, men hvad med at lave det kunstige hoftestykke i fondant og så lægge ovenpå kagen?

Eller hvad med at lave overfladen som et røntgenbillede af hoften?

Uh ja det kunne man godt, men hvordan pokker skal jeg gøre det... Hm... Overvejer også at lave en kage med noget tekst,  clematis, efeu eller lignende, og en cyborg udgave af hende.... Ved ik om det bliver for svært... Er mest bekymret for figuren... hm....

Anmeld

2. juli 2010

Andre som har nogle gode ideer?

Anmeld

2. juli 2010

Ranarupta

Alexis skriver:

Uh ja det kunne man godt, men hvordan pokker skal jeg gøre det... Hm... Overvejer også at lave en kage med noget tekst,  clematis, efeu eller lignende, og en cyborg udgave af hende.... Ved ik om det bliver for svært... Er mest bekymret for figuren... hm....

Ja, den er da skidesvær...

Hvad med sådan noget her? 

Anmeld

2. juli 2010

Ja, den er da skidesvær...

Hvad med sådan noget her? 

Uh ja det kunne man godt lave. Evt med en stor rød sløjfe om???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.