dagbog-hvad sker der for den ??? hjææælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

247 visninger
4 svar
0 synes godt om
1. juli 2010

3xM

jeg har tit skrevet et nyt indlæg i DB og så bliver der slettet når jeg vil oprette den....

nogen der kan hjælpe med det ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2010

mariamiss6

Åh åh.... Skriv til Henrik personligt....

Men altså fremover, så kopier lige det du har skrevet INDEN du trykker opret.... På den måde mister du det ikke, men kan indsætte, og prøve igen....

Start med at opdatere din browser, det siger Henrik altid til alle andre hehe....

Anmeld

1. juli 2010

3xM

mariamiss6 skriver:

Åh åh.... Skriv til Henrik personligt....

Men altså fremover, så kopier lige det du har skrevet INDEN du trykker opret.... På den måde mister du det ikke, men kan indsætte, og prøve igen....

Start med at opdatere din browser, det siger Henrik altid til alle andre hehe....

he he he ja allerede der hoppede den af for mig m at opdatere, men jeg må vist hellere fange ham hvor er det træls at støbe sammen og vupti gone ææævvv.....

så gider man ikke forfra og inden man tager sig sammen så er der gået et godt stk tid...

og tak

Anmeld

2. juli 2010

mariamiss6

mariaogmarcus skriver:

he he he ja allerede der hoppede den af for mig m at opdatere, men jeg må vist hellere fange ham hvor er det træls at støbe sammen og vupti gone ææævvv.....

så gider man ikke forfra og inden man tager sig sammen så er der gået et godt stk tid...

og tak

Eller så skriv dem i et word dokument ind til der er styr på dagbogen, så kan du bare kopiere dem over senere

Anmeld

2. juli 2010

3xM

mariamiss6 skriver:

Eller så skriv dem i et word dokument ind til der er styr på dagbogen, så kan du bare kopiere dem over senere

der sagde du noget ha ha ha super ide

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.