kan jeg være gravid trods negativ tests..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15.654 visninger
7 svar
0 synes godt om
1. juli 2010

minaone

Hej Alle

Jeg er ny i dette forum..

Vi prøver at blive gravide her den 16 skulle jeg så have mens.. jeg fik lidt brunt udflåd og lidt frisk blod men kun når jeg havde været på toilettet det varede i 2 dage!

inden havde jeg 1½ uge haft mensligende smerter meget mere end normalt og stik og jag i venstre side af underlivet en dag havde jeg store smerter i ca ½ time så var det overstået.. jeg plejer ikke have mens smerter, jo lidt murren i maven men ikke noget af betydning!

jeg tog en test dagen efter jeg fik dette brune udflåd men Negativ! Så tog jeg en test igen ca 1 uge efter men igen Negativ..

Jeg har ømme bryster ikke mine vorter men i sidderne og ja faktisk rundt på hele brystet men ikke på selve vortene( undskyld min meget detaljeret forklaring) jeg har haft stor humør forandring og er sindsyg træt kunne sove det meste af dagen hvis det stod til mig jeg er ikke specialt sulten men er oppe i løbet af natten og tisse!

nu er det igen 1 uge efter jeg testet negativ og jeg har været oppustet og se faktisk gravid ud mest om aftenen, og har stadig en gang om dagen stikken i venstre side af underlivet ..

Er der nogen som kan give mig et råd som evt. har prøvet det samme, ja kroppen kan jo osse spille en et puds..Og syns det er lidt skørt gå til lægen nu jeg har testet negativ to gange...

Babystøv til jer alle fra mig

Vh. Hanina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2010

AnneBJ

Jeg håber da, du bare er en af dem der tester sent positiv.. Der er jo  nogle der skal ramme uge 6 eller mere, før G-testen giver udslag! Men ellers synes jeg det er rimeligt nok at runde lægen, når du er så mange dage over tid nu!

Krydser fingre

Og velkommen til!

Anmeld

6. juli 2010

TaschaH

Har præcis det samme. Pletblødte fra den 16. og nogle dage frem + brunt udflåd. Har så lige pletblødt igen et par dage. Min test var også negativ, og har fået tjekket hos lægen, men han sagde muligheden godt kunne være der, men at jeg så var meget tidligt henne. Men nu venter jeg lige et par uger og så tager en ny test. Fordi humøret svinger. Bliver jo sur over ingenting, har ondt i maven og tisser hele tiden. 

Anmeld

6. juli 2010

Sujan

Hvor længe har i prøvet og hvornår smed du p-pillerne? Hvis du altså har taget p-piller?

Anmeld

6. juli 2010

minaone

Hej

Jeg fik i søndags pletblødning igen akkurrat som du. begyndte søndag havde mensulmen i maven om morgenen og fik så det her brund udflåd til middag! og der er så slut igen her i går aftes(6/7) jeg forstår det ikke meget svingende må man sige og jeg har aldrig haft svingende mens det kommer normalt næsten på klokkeslet! jeg har her den sidste tid slået det lidt hen og tænk jeg er ikke gravid hvilket jeg så heller ikke tror mere jeg havde jo håbet, jeg er i den situation at min kæreste bor ikke i dk så jeg ved præcist hvornår vi sidst var sammen så hvis jeg skulle være gravid ville jeg være ca. i uge 6 uge!!! jeg havde min normale mens den 20 maj.. så hvis man regner derfra så er det jo 6 uger + nogle dage... men det er til at blive idiot af.. så dejligt at sorry men det er rart at høre det ikke kun er mig som oplever dette så er jeg ike helt unormal alene..(sorry igen)

håber det lykkes for os begge en dag meget snart...

Jeg har ikke taget p-piller i over 3 år!!

Anmeld

7. juli 2010

Rsa

Jeg oplevede selv, at min mens udeblev i en uge og havde på det tidspunkt taget 3 tests...

Håbede at nu var den der, men en negativ test er ofte en negativ test - i meget få tilfælde er det set, at kroppen simpelthen slet ikek har produceret nok hormoner til, at en graviditet kan vises på en test...

Men ofte er en negativ test negativ.

Jeg fik min mens på 9 dagen, da jeg ligesom havde erkendt, at der ikke var noget håb denne gang!

Så må nok sige, op på hesten igen og bedre held næste gang

Forstår godt håbet, har selv været der, men nogle gange kan psyken tilbageholde kroppens naturlige gang!

Vh. Rsa, 16 + 3

Anmeld

9. juli 2010

Marc

Hejsa.

Jeg har lige lånt min mands profil herinde, håber det er i orden.

Jeg er i samme situation som dig, jeg havde sidste mens dag d. 20/5-2010, og normalt har jeg en cyklus på 26 dage. Men for 1 gang i de 7 år jeg ikke har brugt p-piller er jeg gået over tiden. Jeg sidder nu på dag 50, og har haft pletblødning de sidste par dage, men ingen absolut ingen mens og ingen positive test.

Jeg skal til lægen mandag i næste uge, hvor hun selv vil tage en g-test på mig, med urin. Hvilket jeg ikke kan forstå, når jeg har sagt at jeg hellere ingen kan få.

Jeg vil mene i sådanne situationer vil det være 100 gange bedre med en blodprøve, og jeg synes du helt klart skal kontakte din læge. Ellers kan du sidde ligesom jeg og er 7+1 (måske).

Pøj pøj med det, og hjåber og xxxx for en lille spire til poolen.

Mvh Anja

Anmeld

9. juli 2010

minaone

Hej Anja

Ja det er dybt fustrerende nå man står i den situation og ikke får mens og så testen er negativ!! og især når nu der har været så mange tegn på graviditet... Jeg føler ikke så meget til det mere har slået tanken hen om der kunne være en lille spire i mavsen for ved jo godt inderst inde at den ikke er der når testen er negativ.. desværre.... jeg syns heller ikke at symptomerne på gravidítet hos mig er der  mere jo trætheden men det er nok for meget arbejde ... smiler... så må op på hesten igen.. og håbe der snart er bid!

Håber så inderligt for dig/jer at det lykkes snart..

Ps.. Skriv lige hvad lægen siger!!

Knus og babytanker Hanina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.