Hej Alle
Jeg er ny i dette forum..
Vi prøver at blive gravide her den 16 skulle jeg så have mens.. jeg fik lidt brunt udflåd og lidt frisk blod men kun når jeg havde været på toilettet det varede i 2 dage!
inden havde jeg 1½ uge haft mensligende smerter meget mere end normalt og stik og jag i venstre side af underlivet en dag havde jeg store smerter i ca ½ time så var det overstået.. jeg plejer ikke have mens smerter, jo lidt murren i maven men ikke noget af betydning!
jeg tog en test dagen efter jeg fik dette brune udflåd men Negativ! Så tog jeg en test igen ca 1 uge efter men igen Negativ..
Jeg har ømme bryster ikke mine vorter men i sidderne og ja faktisk rundt på hele brystet men ikke på selve vortene( undskyld min meget detaljeret forklaring) jeg har haft stor humør forandring og er sindsyg træt kunne sove det meste af dagen hvis det stod til mig jeg er ikke specialt sulten men er oppe i løbet af natten og tisse!
nu er det igen 1 uge efter jeg testet negativ og jeg har været oppustet og se faktisk gravid ud mest om aftenen, og har stadig en gang om dagen stikken i venstre side af underlivet ..
Er der nogen som kan give mig et råd som evt. har prøvet det samme, ja kroppen kan jo osse spille en et puds..Og syns det er lidt skørt gå til lægen nu jeg har testet negativ to gange...
Babystøv til jer alle fra mig
Vh. Hanina
Anmeld