Brian & Brian og seje piger..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

400 visninger
4 svar
0 synes godt om
1. juli 2010

Pia

Vi er de bedste, vi er hold 204

Det sejers råb kan jeg hovere med over for Findusinde i et par dage nu..
Både hende og jeg er starter på ass udd i mandags i Hammer bakker..
Vi går i parallel klasse .. Vi har aldrig før mødt hinanden irl, før i mandags..
Men det er sku sjovt at møde en her inde fra Baby, på den måde..

Nå men Findusinde klasse havde ud fordret os i et slag rundbold i dag og vi tog selvfølgelig den udfordring op..
Og til trods for vi var mega meget bag ud, så jeg slog vi dem alligevel

Så kan de lære det kan de

Og kamp råbet kommer af at vi har to mænd i klassen og de hedder begge Brian.. Og ja så er resten af klassen jo så en floj seje piger..

Så findusinde i kommer bare an i næste uge igen og så skal vi nok slå jer igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2010

Findusinde

Muhaha!! Ja i har snydt og øvede jer i går!! Det er et brud på regelerne!! I ved det bare ikke..

Der var ellers lagt op til at I skulle have sååå mange tæv!! Og det gik da ret godt, lige indtil sidste runde, hvor i tog røven på os! Så ja søde! DU har håneretten overfor mig indtil næste uge! Hvor du ikke ville kunne se min røv for bare skosåler når jeg spææner forbi dig og laver frier på frier på frier!!

Knus og vi ses i morgen!

Anmeld

1. juli 2010

otlitrom

Hvor er I herlige

Anmeld

1. juli 2010

frk Jensen

Pia skriver:

Vi er de bedste, vi er hold 204

Det sejers råb kan jeg hovere med over for Findusinde i et par dage nu..
Både hende og jeg er starter på ass udd i mandags i Hammer bakker..
Vi går i parallel klasse .. Vi har aldrig før mødt hinanden irl, før i mandags..
Men det er sku sjovt at møde en her inde fra Baby, på den måde..

Nå men Findusinde klasse havde ud fordret os i et slag rundbold i dag og vi tog selvfølgelig den udfordring op..
Og til trods for vi var mega meget bag ud, så jeg slog vi dem alligevel

Så kan de lære det kan de

Og kamp råbet kommer af at vi har to mænd i klassen og de hedder begge Brian.. Og ja så er resten af klassen jo så en floj seje piger..

Så findusinde i kommer bare an i næste uge igen og så skal vi nok slå jer igen

ha ha.. jeg har også engang gået på tosse skolen..

ALDRIG har jeg drukket så meget i gaden torsdag til fredag nat og væltet i skolen fredag kl ni... Øjjj det var tider..

Jeg boede dog også på kollegiet..

Anmeld

2. juli 2010

Pia

Findusinde skriver:

Muhaha!! Ja i har snydt og øvede jer i går!! Det er et brud på regelerne!! I ved det bare ikke..

Der var ellers lagt op til at I skulle have sååå mange tæv!! Og det gik da ret godt, lige indtil sidste runde, hvor i tog røven på os! Så ja søde! DU har håneretten overfor mig indtil næste uge! Hvor du ikke ville kunne se min røv for bare skosåler når jeg spææner forbi dig og laver frier på frier på frier!!

Knus og vi ses i morgen!

Vi har på INGEN måde snydt.. Det kunne da ALDRIG falde os ind.

Jeg vil lade dig leve i troen om at i slår os i næste uge.. Drømme kan man jo aldirg tage fra folk

Mor 6473 sådan levede jeg også da jeg tog hjælper uddanelsen for til13 år siden.. MEn det er jeg sku blevet for gammel og klog  til nu .. hi hi..
Siger konen der har inviteret klassen her hjem på en sjus når vi er færdig i dag..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.