Min stakling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.729 visninger
11 svar
0 synes godt om
1. juli 2010

Tullebobs

Min mand og store søn - Simon på 4 år (snart 5). Sidder lige nu på skadestuen, fordi Simon måske har brækket håndleddet efter et fald på legepladsen i børnehaven idag

Han havde bare rigtig ondt, men var en tapper lille fyr - så nu venter jeg på, at farmand ringer (og forhåbentlig siger, at den ikke er brækket). Jeg er hjemme ved lillebror, men hold da op hvor ville jeg gerne være hos ham lige nu...

Det vil godt være øv for ham at skulle holde sommerferie med armen i gips

Piv herfra...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2010

Pia.

Lille skønne Simon... Åååå nej søde ... Håber virkelig det bare er et slag og der ikke er brækket noget...

Skriv lige til os, lige så snart du ved noget ikk...

Stort knus fra Pia...

Anmeld

1. juli 2010

Tullebobs

Ingen brækkede arme/håndled - heldigvis Han har en meget kraftig forstuvning, lægen forklarede at håndleddet på børn mest består af brusk, så det skal rigtig meget til før det brækker...

Han har fået et elastikbind på - og det vil tage et par uger før armen er god igen. Hvis der stadig er smerter om 14 dage, så skal vi kontakte lægen igen.

Lettede suk fra Trine

Anmeld

1. juli 2010

Tullebobs

Pia. skriver:

Lille skønne Simon... Åååå nej søde ... Håber virkelig det bare er et slag og der ikke er brækket noget...

Skriv lige til os, lige så snart du ved noget ikk...

Stort knus fra Pia...

Tak for dine tanker søde Pia

Anmeld

1. juli 2010

B&J

Tullebobs skriver:

Ingen brækkede arme/håndled - heldigvis Han har en meget kraftig forstuvning, lægen forklarede at håndleddet på børn mest består af brusk, så det skal rigtig meget til før det brækker...

Han har fået et elastikbind på - og det vil tage et par uger før armen er god igen. Hvis der stadig er smerter om 14 dage, så skal vi kontakte lægen igen.

Lettede suk fra Trine

goden den ikke var brækket men han er jo en se super mand lig som på billede

Anmeld

1. juli 2010

Pia.

Tullebobs skriver:

Lettede suk fra Trine

Sikke en dejlig nyhed - godt den ikke var brækket..

Så kommer der nok en træt Simon hjem lige om lidt...

Giv ham et knus...

Knus fra Pia.

Anmeld

2. juli 2010

Tullebobs

B&J skriver:

goden den ikke var brækket men han er jo en se super mand lig som på billede

Nemlig

Anmeld

2. juli 2010

Tullebobs

Pia. skriver:

Sikke en dejlig nyhed - godt den ikke var brækket..

Så kommer der nok en træt Simon hjem lige om lidt...

Giv ham et knus...

Knus fra Pia.

Du kan tro han var træt - og han havde også ondt. Så han fik lidt panodil at sove på - og så holder han fri idag

Anmeld

2. juli 2010

Bayze

Neeej, det er jeg ked af at høre, hvor er det synd for ham - OG dig! Jeg tænker det bare må være det værste - når éns børn har ondt, er syge og kommer til skade. Har ikke rigtig været der endnu, men tror det bliver rigtig hårdt ved mig når det sker. Kan virkelig godt forstå du gerne vil være ved ham nu, men han har sin farmand, så det skal nok gå.

Øv, rigtig god bedring med ham, du må forkæle ham bigtime når han kommer hjem til dig

Anmeld

2. juli 2010

Bayze

Tullebobs skriver:

Lettede suk fra Trine

Nå, jeg fik lige postet sidste indlæg helt spontant inden jeg så din opfølgning. Hvilken lettelse at der ikke er noget brækket

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.