Søger en billig supernova

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

371 visninger
7 svar
0 synes godt om
1. juli 2010

B&J

hej alle sammen...

sidder og håber på nogle sælger en super  billig supernova babyalam?? og hvor levetiden på den er helt okay

Mange krammer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2010

B&J

uper

Anmeld

2. juli 2010

lisbethita

B&J skriver:

hej alle sammen...

sidder og håber på nogle sælger en super  billig supernova babyalam?? og hvor levetiden på den er helt okay

Mange krammer

Jeg har desværre ikke en, men har den selv og vil bare sige at den er FANTASTISK. Er meget meget glad for den. Har kun hørt, at den har lang levetid, så du kan vist roligt købe den som brugt :-)

HELD OG LYKKE!!!!

Anmeld

2. juli 2010

B&J

lisbethita skriver:

Jeg har desværre ikke en, men har den selv og vil bare sige at den er FANTASTISK. Er meget meget glad for den. Har kun hørt, at den har lang levetid, så du kan vist roligt købe den som brugt :-)

HELD OG LYKKE!!!!

Åh mange til for de søde år smiler...

håber dig og din familie får en virkelig dejlig weekend

Anmeld

2. juli 2010

lisbethita

B&J skriver:

Åh mange til for de søde år smiler...

håber dig og din familie får en virkelig dejlig weekend

Også en dejlig weekend til dig og din familie 

Anmeld

3. juli 2010

B&J

en sidste gang opper

Anmeld

3. juli 2010

Tiemje

Hej B&J

Jeg har en Supernova alarm liggende, som jeg gerne vil sælge. Jeg købte den til min første søn, så den er 5 år gammel, men den virker fint. Den ene antenne er godt nok knækket, men jeg ved, at man kan få en ny i Babysam til under 100 kr. Vi har bare været for dovne til at købe én, så vi har brugt staniol i stedet

Tina

Anmeld

3. juli 2010

B&J

Tina Jensen skriver:

Hej B&J

Jeg har en Supernova alarm liggende, som jeg gerne vil sælge. Jeg købte den til min første søn, så den er 5 år gammel, men den virker fint. Den ene antenne er godt nok knækket, men jeg ved, at man kan få en ny i Babysam til under 100 kr. Vi har bare været for dovne til at købe én, så vi har brugt staniol i stedet

Tina

hvad skal du have for den???

det vil sige man bare kan købe en ny antende og stikke i eller???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.