Gaveide????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

463 visninger
8 svar
0 synes godt om
1. juli 2010

TbCp

Jeg skal til min venindes 30 års fødselsdag på lørdag og har ingen ide til hvad pokker jeg skal give hende i gave!!!
De ønsker jeg har fået fra hende er penge og dufte, synes bare ikke det er så spændende.
Har overvejet et smykke, måske fra Pilgrimm da jeg synes de laver så mange flotte, men så ved jeg alligevel ikke helt...
Har i ikke nogle gode ideer???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2010

Vingummien

Syntes da det vil være helt fint med en halskæde eller armbånd. Er mere personligt og noget hun har længere end en duft eller penge

Anmeld

1. juli 2010

ooo

Jeg elsker også at få smykker eller noget andet varigt, så man kan mindes de personer og begivenheder smykkerne kommer fra.

Penge er bare sådan en upersonlig ting at give. Det ville jeg blive ked af at få.

Anmeld

1. juli 2010

JustAnotherName

Gavekort? ....Det er lidt det samme som at give penge, men dog tænkt til noget mere konkret (f.eks. til nye sko eller en tøjbutik), end at komme med et par hundredelapper i en kuvert.

Nips, pynte, lysestager, skåle/fade eller sådanne ting, som man kan have fremme, eller bruge når der kommer besøg? (Det kræver dog, at man deler samme stil, eller nogenlunde kender sin venindes smag)

En taske (Neye f.eks. har et kæmpe udvalg til nogenlunde overkommelige priser) ...Igen, det kræver at man har en idé om, hvilken stil hun kan lide!

Lækre pleje-produkter, så hun kan forkæle sin krop og sig selv derhjemme.
En dyr shampoo, hårkur, cremer eller lignende?

Smykker er som regel altid en god idé! 

Og personligt bliver jeg også glad for at få dufte i gave.
For jeg har svært ved at forkæle mig selv, og bruge mange penge på en god duft til mig selv. Dén slags vil jeg meget hellere have i en gave.

Anmeld

2. juli 2010

Skouboe

TbCp skriver:

Jeg skal til min venindes 30 års fødselsdag på lørdag og har ingen ide til hvad pokker jeg skal give hende i gave!!!
De ønsker jeg har fået fra hende er penge og dufte, synes bare ikke det er så spændende.
Har overvejet et smykke, måske fra Pilgrimm da jeg synes de laver så mange flotte, men så ved jeg alligevel ikke helt...
Har i ikke nogle gode ideer???

Giv hende noget som du ved hun ikke selv ville bruge penge på...

Det kan være et smykke, men også noget luksus. Ansigtsbehandlng, fodbehandling eller for den sags skyld noget SUPER lækker sengetøj.

Anmeld

2. juli 2010

TbCp

Tak for alle jeres gode ideer

Jeg havde overvejet noget med "skønhedspleje" af en art, men er så kommet til at tænke på at jeg faktisk ikke tror hun vil synes om at fremmede skulle "pille" ved hende.....

Har også overvejet en eller anden brugskunst-butik, evt. hvor de har nogle håndlavede ting, så hun får noget som ikke alle andre har.

Jeg synes gerne det må være noget lidt ekstra når nu hun bliver 30, men jeg synes godt nok det er svært lige at finde det rigtige...

Tror jeg vil proppe Liva i klapvognen og gå et smut ind til byen når jeg har fri og se hvad jeg kan finde på....

Typisk mig at skulle finde gave dagen før fødselsdagen

Anmeld

2. juli 2010

sarahb

Hvad med en tur til Kbh hvor i skal opleve forskellige ting sammen

Anmeld

2. juli 2010

TbCp

Hvad med en tur til Kbh hvor i skal opleve forskellige ting sammen

Det er en rigtig fin ide, men tror desværre den sprænger gavebudgettet

Anmeld

2. juli 2010

msax

Jeg er begyndt at give folk en vase med fin blomster i.

Man kan få nogle ret flotte vaser, som man også kan bruge som pynt eller potteskjulere. Og dem kan man få i mange stilarter...

Håber du finder noget godt såen lige her på falderebet.

SMIL fra Mette 35+2

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.