2 uger over tid og stadig negativ test....:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.266 visninger
6 svar
0 synes godt om
1. juli 2010

stine_olesen

Altså det er da lidt mæreligt, havde min sidste mens d 28 juni skulle have haft det det for 2 uger siden har altid være meget præcist på piller og når jeg ikke var på kom det altid før. Og nu er jeg så 2 uger over tid og testen bliver ved med at være negativ, det er da lidt fustrende.. hmm har i prøvet det???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2010

AnneBJ

Mener du 28. maj?? Og hvornår er du stoppet med p-pillerne? De kan sagtens lave rod i kroppen - meget mere end du tror! Især hvis du ønsker og håberr du er graivd; det er i hvert fald min erfaring... har du været omkring lægen?

Anmeld

1. juli 2010

stine_olesen

Jas selvfølegelig d 28 maj og stopped 1 uge før det. Ja tror også det er meget det at jeg bare skal lade være med at ønske og håbe for meget det erbare svært synes jeg især fordi det gik meget hurigt med den første Var til gynækolog for 1 uge siden pga noget andet og han sagde jeg ikke var gravid men alt var som det skulle være der nede

Anmeld

1. juli 2010

_-Kathrine-_

Hejsa! Jeg er idag gået 9 dage over tid og stadig negative tests. Min læge mener ikke der er nogen grund til at tage hverken urin- eller blodprøve, så jeg går bare og venter på at få min mens. så vi kan komme videre, for tror desværre ikke længere på jeg er gravid Så ved hvordan du har det-det er VILDT frustrerende...

Hilsen Kathrine

Anmeld

2. juli 2010

Margurit

stine_olesen skriver:

Altså det er da lidt mæreligt, havde min sidste mens d 28 juni skulle have haft det det for 2 uger siden har altid være meget præcist på piller og når jeg ikke var på kom det altid før. Og nu er jeg så 2 uger over tid og testen bliver ved med at være negativ, det er da lidt fustrende.. hmm har i prøvet det???

Hejsa

Når du er på piller, bliver din cyklus styret af dem, så det kan du desværre slet ikke regne med. Når man så stopper på dem, skal kroppen til selv at finde ud af det.. Og det kan tage tid! Og man kan heller ikke regne med hvordan det var før. Det er vildt frustrerende!!! Jeg er selv på da 56 siden sidste mens.. ARGH! - så forstår virkelig godt din frustration.

for vi snart får den mens, så vi kan komme videre med at lave små guldklumper

Anmeld

2. juli 2010

cami87

jeg er gået 10 dage over idag.. har haft brunligt uflåd her de sidste 2 dage. men ingen mens. hvis jeg ikke har fået mens på mandag tester jeg der.

Anmeld

2. juli 2010

Lou

Jeg er ked af at sige det, men der kan gå op til et år før din mens kommer så det er slet ikke mærkeligt, det er bare ØV... jeg selv har gået 1 1/2 år uden mens siden p pille stop, men de har nu fundet ud af at jeg producere et hormon jeg ikke skal, og går nu til undersøgelser. Men lægerne siger mellem 1/2 til et år er ikke unormalt, det er bare p.... irriterende og frustrerende, og i starten går man hele tiden og tror at man måske er gravid.

Men men hav lidt tålmodighed, den kommer sikkert før du aner det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.