Under lavmålet :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

484 visninger
2 svar
0 synes godt om
1. juli 2010

Betteisen

Storken er fløjet... eller nowet...

Fik en dejlig datter den 18. juni, hvorfor kæresten havde sat storken ude ved vores postkasse, så den kunne hilse venner og bekendte velkommen, når de kom på besøg.

Nu her tirsdag undrer jeg mig over at den ikke står der og tænker, at kæresten nok ha taget den ind igen... men nej....

Der er simpelthen nogen, der har tyvstjålet den!!!!

HVAD TÆNKER FOLK LIGE PÅ?????

Det er sku nogle underlige ting folk vil gøre sig til tyv for.... første gang jeg fik stjålet noget var det en fin græskarlygte som jeg havde stået og skåret ud i mit ansigts fodsved....

Jeg bliver sku rasende over sådan noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2010

JustAnotherName

Betteisen skriver:

Fik en dejlig datter den 18. juni, hvorfor kæresten havde sat storken ude ved vores postkasse, så den kunne hilse venner og bekendte velkommen, når de kom på besøg.

Nu her tirsdag undrer jeg mig over at den ikke står der og tænker, at kæresten nok ha taget den ind igen... men nej....

Det er sku nogle underlige ting folk vil gøre sig til tyv for.... første gang jeg fik stjålet noget var det en fin græskarlygte som jeg havde stået og skåret ud i mit ansigts fodsved....

Øv. Træls at der er sådanne folk til. KØB JERES EGET, DUMME TYVE!!

Anmeld

1. juli 2010

ChatH

Betteisen skriver:

fatter slet ikke at folk kan finde på det. synes godt nok det er træls at man ikke kan tænke sig om!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.