I'm back :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2010

anna-jonas

Velkommen tilbage.................jeg har kigget efter dig i debatterne, og var lidt bekymret for, om du havde droppet siden................efter den "mediestorm", dit ærlige og fortvivlede indlæg forvoldte.

Men godt at se dig, igen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Milla-Victoria's mor skriver:

Hej i skønne piger

Så er jeg tilbage efter at have holdt en lille pause herinde.og hvor har jeg bare savnet jer.

Jeg har stresset helt vildt over alt det rod jeg har haft i mit liv. Nu har jeg endeligt fået en velfortjent ferie (8½ uger), og kan nyde mit liv lidt mere.

I må lige opdatere mig hvis jeg er gået glip af noget spændende

Kæmpe knus til jer alle

Pernille

Velkommen tilbage søde. Dejligt at se dig herinde igen. 

Anmeld

2. juli 2010

wamse

Godt at "se" dig igenHar godt nok tænkt over, hvor du var blevet af, så super at se dit navn igen

Anmeld

2. juli 2010

twinboys

Velkommen tilbage...

Anmeld

2. juli 2010

Mettemus

Velkommen tilbage -  skønt med nyfundet energi og overskud!

Anmeld

2. juli 2010

Mutti2

Åhhhh hvor er i skønne

Troede ærligt talt ikke at nogen havde lagt mærke til at jeg havde været væk

Ja, er tilbage med masser af energi, og tossede inlæg Har virkeligt savnet jer. Men overskudet har været forsvundet længe. Så jeg var lidt tvunget til at bruge det der var tilbage på prinsessen

Kæmpe knus til jer alle

Anmeld

2. juli 2010

Mutti2

Anna-jonas skriver:

Velkommen tilbage.................jeg har kigget efter dig i debatterne, og var lidt bekymret for, om du havde droppet siden................efter den "mediestorm", dit ærlige og fortvivlede indlæg forvoldte.

Men godt at se dig, igen.

Ork nej

Der skal mere til at slå mig ud

Det ramte vist bare uheldigt sammen med at der var stress i praktikken. Og at det var lige deromkring jeg måtte tage en pause herinde

Knus

Anmeld

2. juli 2010

Mutti2B

Hej i skønne piger

Så er jeg tilbage efter at have holdt en lille pause herinde.og hvor har jeg bare savnet jer.

Jeg har stresset helt vildt over alt det rod jeg har haft i mit liv. Nu har jeg endeligt fået en velfortjent ferie (8½ uger), og kan nyde mit liv lidt mere.

I må lige opdatere mig hvis jeg er gået glip af noget spændende

Kæmpe knus til jer alle

Pernille

Velkommen tilbage

Se lige hvad jeg har til dig... Jeg tænkte straks på dig da jeg så ham, og jeg blev da også lige nødt til at snapshotte ham til dig 

Ja, det er ikke det mest flatterende billede, men hva helvede. Det var en festival, såeh..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. juli 2010

Mutti2

Mutti2B skriver:

Velkommen tilbage

Se lige hvad jeg har til dig... Jeg tænkte straks på dig da jeg så ham, og jeg blev da også lige nødt til at snapshotte ham til dig 

Ja, det er ikke det mest flatterende billede, men hva helvede. Det var en festival, såeh..

HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Hvor godt Det var lige det grin jeg lige trængte til

Hvor er du skøn

Det er godt nok ikke det bedste billede Meeeeen..... Hahahahaha Hvor er det altså godt

Kunne ikke lige se hvem det var du mente, så troede det var en af de 3 gutter i baggrunden

Hihi.... Næste gang, så bed om et mobil nummer Muhahahah

Anmeld

2. juli 2010

DK

Weeee velkommen tilbage! Jeg har også tænkt over hvad du og den smukke datter mon lavede?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.