What to do

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

447 visninger
4 svar
0 synes godt om
1. juli 2010

Sujan

Hej alle
Har bare lige brug for at lufte mine tanker lidt...
Mig og kæresten har prøvet i over et år på at blive gravid... Det er hvad det er og vi prøver videre...
Jeg er nu i dag blevet godkendt af en privat klinik samt forsikringsselskab om at få opereret mine fødder... Er super glad..
Har døjet med fødderne hele mit liv.. Er en smule platfodet og har ondt hvis jeg går længe i flade sko.. Fordi je går skævt er mine led blevet beskadiget og kan nu ikke gå i høje hæle... Men alt dette kan fikses med i alt 4 operationer.. Har kæmpet for dette og er så super glad for det kan lade sig gøre... Men det betyder at jeg skal lægges i fuld narkose 4 gange i løbet af de næste 6 mdr.

Skal jeg nu udskyde projekt baby i den tid eller skal vi bare prøve videre og stoppe halvvejs med fødderne??? Forsikringens godkendelse holder kun i 6 mdr. Derefter skal jeg igennem hele møllen igen... Ih altså.. Er jo det her jeg havde håbet på.. Ønsker mig også bare brændene det barn.. Men Kan måske altid komme...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2010

oo

tror du ikke bare der ville komme mere pres og stress på babyprojektet hvis du udskød fodoperationen?

jeg ville starte fodoperationen og så måtte der ske det der nu sker og så må man tage situationen derfra

Anmeld

1. juli 2010

charlottekri

jeg tror at jeg ville sætte projekt baby på standby indtil dine fødder er helt færdige.. det ville da være fedt at kunne gå ordentligt når du render rundt med en kæmpe mave

plus at den bette (hvis det skulle ske) jo nok ikke har så godt af narkosen...

Anmeld

4. juli 2010

Sujan

Lige en Update.. Så har jeg fået operations datoerne.. Men snakkede med lægen om det hele og han sagde at det meste ville foregå i lokalbedøvelse... Og kunne godt finde noget der ikke ville skade et foster.. Og mellem operationerne kunne der godt gå lang tid fordi man lige skulle se om det hele retter sig efter hensigten... Så håber på en snarlig graviditet. Ville være så perfekt for så kan jeg gå hjemme næsten helt til barsel...

Kryds fingere for mig.. Er den sidste måned vi kan prøve effektivt inden kæresten flytter til sverige

Anmeld

4. juli 2010

<3

Tjuhl skriver:

tror du ikke bare der ville komme mere pres og stress på babyprojektet hvis du udskød fodoperationen?

jeg ville starte fodoperationen og så måtte der ske det der nu sker og så må man tage situationen derfra

tror også det bare vil skabe mere pres på projekt baby...

Og pøj pøj med det hele. Det lyder som om det nok skal flaske sig hvis nu er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.