Min datter har fået ADHA

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

368 visninger
3 svar
0 synes godt om
1. juli 2010

MMR

Efter langt om længe har vi fået konstateret at Jasmin har ADHD..

For mig er det en super lettelse meste fordi jeg ved hvordan hun går og har det.. Jeg har nemlig selv ADD og derfor kan jeg sætte mig ind i det.. Mere end resten af familien.. og nu ved jeg at hun lang om længe kan få styr på sit hovde og tanker og sit liv..

Det har også været svært for mig at accepter at andre syntes hun var hysterisk og hele tiden vil have opmærksomhed og forstyrrende.. Netop fordi jeg bare viste at hun havde det svært..  Så nu håber jeg på at omverden er mere forstående ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2010

Shibby

Glad på dine vejne!! Hvor lang tog det at då diagnosen??

Anmeld

1. juli 2010

Bayze

MMR skriver:

Efter langt om længe har vi fået konstateret at Jasmin har ADHD..

For mig er det en super lettelse meste fordi jeg ved hvordan hun går og har det.. Jeg har nemlig selv ADD og derfor kan jeg sætte mig ind i det.. Mere end resten af familien.. og nu ved jeg at hun lang om længe kan få styr på sit hovde og tanker og sit liv..

Det har også været svært for mig at accepter at andre syntes hun var hysterisk og hele tiden vil have opmærksomhed og forstyrrende.. Netop fordi jeg bare viste at hun havde det svært..  Så nu håber jeg på at omverden er mere forstående ...

Jeg kan godt følge dig i at det må være en lettelse at få sat en diagnose på det. Så er der lige som en forklaring på tingene og det muliggør jo også at man kan få den rette hjælp i systemet og som du selv er inde på så bliver hun også mødt med en anden forståelse af omverdenen. Tillykke med det

Anmeld

1. juli 2010

MMR

Shibby skriver:

Glad på dine vejne!! Hvor lang tog det at då diagnosen??

det har ca taget lidt over et halv år.. og det er kun fordi jeg selv er inde i systemet, for ellers ved jeg at det kan tage lang længere tid..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.