Guuuud, hvor mærkeligt!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

466 visninger
8 svar
0 synes godt om
1. juli 2010

otlitrom

Jeg fik en sms for en time siden, fra et nummer jeg ikke kender. Der stod "Hvem er det?".. Jeg tjekker udbakke og udgående opkald, og har ikke skrevet eller ringet til nummeret??

Jeg skriver tilbage, og spørger hvem det er? Det viser sig at være en elev på den efterskole jeg har gået på for 10 år siden. De er ved at gøre hovedrent, og under sengen finder hun det mobil-nr. jeg skrev derpå da jeg gik der. (Fy Kitty, var du en rod dengang? ) Hun var nysgerrig om det stadig virkede, hvor gammel jeg var og hvornår jeg gik der....

Det synes jeg da er lidt sjovt - og mærkeligt!

Ville bare dele en spøjs oplevelse med Jer!

P.s.: Nu har jeg sommerferie i 2 mdr., har afleveret eksamensopgave idag.. wee

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2010

oo

uhuuuuu spøøøøøjst! så tror jeg nok lige man tænker sig om en ekstra gang inden man laver hærværk, frøken kat

Anmeld

1. juli 2010

msax

ja, man lavede mange mærkelige ting da man gik på efterskole.

Og hvor vildt at du stadig har dit gamle nummer...

SMIL fra Mette

Anmeld

1. juli 2010

Vingummien

Vildt du stadig har dit gamle nr

Anmeld

1. juli 2010

otlitrom

Hehe.. Jeg synes det er sjovt at i kommenterer det gamle nummer.. Er det så mærkeligt?

Det er det eneste telefonnummer jeg har haft... 11 år... men det er så nemt at huske, så jeg dropper det altså ikke

Anmeld

2. juli 2010

Vinker

Lyder ikke til de gør så tit rent på den efterskole  men vildt spøjst at de så skrev til dig!

Anmeld

2. juli 2010

msax

kitty skriver:

Hehe.. Jeg synes det er sjovt at i kommenterer det gamle nummer.. Er det så mærkeligt?

Det er det eneste telefonnummer jeg har haft... 11 år... men det er så nemt at huske, så jeg dropper det altså ikke

Hmm - nej det er det nok ikke. Mit er 9år gammelt. Det er nok bare fordi det er helt fra da du gik på efterskole. Jeg føler mig meget gammel nu (29, alt for snart 30), for vi havde ikke mobiler da jeg gik på efterskole (96/97).

Anmeld

2. juli 2010

mama09

kitty skriver:

Jeg fik en sms for en time siden, fra et nummer jeg ikke kender. Der stod "Hvem er det?".. Jeg tjekker udbakke og udgående opkald, og har ikke skrevet eller ringet til nummeret??

Jeg skriver tilbage, og spørger hvem det er? Det viser sig at være en elev på den efterskole jeg har gået på for 10 år siden. De er ved at gøre hovedrent, og under sengen finder hun det mobil-nr. jeg skrev derpå da jeg gik der. (Fy Kitty, var du en rod dengang? ) Hun var nysgerrig om det stadig virkede, hvor gammel jeg var og hvornår jeg gik der....

hehe hvor sjovt altså din ROD , men endnu sjovere at du stadig har det samme nummer.. Jeg har nok skifet 500 gange de sidste 10 år

Anmeld

3. juli 2010

lion

kitty skriver:

Hvor sjovt at de så skriver til dig.

Jeg har også snart haft det samme nr. i 10 år, siden jeg var 18. Jeg gider ikk alt det, med at skifte nr hele tiden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.