Guuuud, hvor mærkeligt!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2010

Mutti2

Hahahaha..... Hvor godt

Der blev du da vist lige bustet

Det er da super dejligt at du har afleveret din eksamens opgave Tillykke med det

Jeg har også lige i dag påbegyndt 8½ ugers ferie. Er lidt spændt på om jeg kan få tiden til at gå Det er lang tiiiid.

Hvad skal du så have ferien til at gå med??

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2010

otlitrom

Milla-Victoria's mor skriver:

Hahahaha..... Hvor godt

Der blev du da vist lige bustet

Det er da super dejligt at du har afleveret din eksamens opgave Tillykke med det

Jeg har også lige i dag påbegyndt 8½ ugers ferie. Er lidt spændt på om jeg kan få tiden til at gå Det er lang tiiiid.

Hvad skal du så have ferien til at gå med??

Knus

Jeg har fuldtidsarbejde på plejehjem de næste 6 uger, så jeg ser frem til de sidste to uger af ferien, for da ar jeg ferie

Du har ikke arbejde ved siden af skolen? Du har selvfølgelig Milla-Victoria, men jeg tænker på ferier og sådan? Eller har du hende hjemme i 8½ uge? (grin bare, hvis jeg spørger dumt)

Og ja, jeg ved ikke lige hvad jeg har tænkt den gang. Jeg blev faktisk helt flov over, at jeg havde skrevet på en seng. Det gør man jo ikke... Nå, jeg var 15.. Det er nogle år siden..

Anmeld

1. juli 2010

lisbethita

kitty skriver:

Jeg fik en sms for en time siden, fra et nummer jeg ikke kender. Der stod "Hvem er det?".. Jeg tjekker udbakke og udgående opkald, og har ikke skrevet eller ringet til nummeret??

Jeg skriver tilbage, og spørger hvem det er? Det viser sig at være en elev på den efterskole jeg har gået på for 10 år siden. De er ved at gøre hovedrent, og under sengen finder hun det mobil-nr. jeg skrev derpå da jeg gik der. (Fy Kitty, var du en rod dengang? ) Hun var nysgerrig om det stadig virkede, hvor gammel jeg var og hvornår jeg gik der....

Det synes jeg da er lidt sjovt - og mærkeligt!

Ville bare dele en spøjs oplevelse med Jer!

P.s.: Nu har jeg sommerferie i 2 mdr., har afleveret eksamensopgave idag.. wee

Ej hvor mærkeligt.....svarer næsten til at få en flaskepost...eller sådan at gå tilbage i tiden. Men he he!!! Sjovt de først finder det nu. Du er jo trods alt ikke 16 mere :-) 

RIGTIG GOD SOMMERFERIE!!!!!!!!!

KRAM

Anmeld

1. juli 2010

Mutti2

kitty skriver:

Jeg har fuldtidsarbejde på plejehjem de næste 6 uger, så jeg ser frem til de sidste to uger af ferien, for da ar jeg ferie

Du har ikke arbejde ved siden af skolen? Du har selvfølgelig Milla-Victoria, men jeg tænker på ferier og sådan? Eller har du hende hjemme i 8½ uge? (grin bare, hvis jeg spørger dumt)

Og ja, jeg ved ikke lige hvad jeg har tænkt den gang. Jeg blev faktisk helt flov over, at jeg havde skrevet på en seng. Det gør man jo ikke... Nå, jeg var 15.. Det er nogle år siden..

Det er nu også godt med nogle ekstra penge på lommen

Nej jeg har ikke taget arbejde i år. Jeg har stresset heeeelt vildt det sidste år. Så jeg tager noget tid for mig selv. Jeg beholder Milla-Victoria hjemme i 3 uger. og bruger resten af tiden på at læse op til den anatomi eksamen jeg dumpede

Så ferien skal gå med afslapning, samt at arbejde lidt med mig selv. Og så styr på alt det rod, jeg har inde i mit lille hovede Så der bliver nok ikke tid til så meget afslapning

Hehe.... Men synes sgu det er sejt at du har beholdt det samme nummer i sååååe mange år 

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.