Næsten ny, hvid Danstol sælges.............

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.573 visninger
3 svar
0 synes godt om
1. juli 2010

anna-jonas

Denne stol fik vi i dåbsgave til Ida.................men da hun, som i ved er hjerneskadet, synes vores ergo og fys. ikke at stolen støtter hende godt nok. Derfor er det med sorg i sindet at vi vælger at sælge den.

Der hører et hyndesæt til i lyserød/hvide tern, og har også et hyndesæt i blå og grøn, der kan følge med.

Nyprisen for stol og hynde var 1250 kr.

Sælges for 650 kr.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2010

Klumpe-dumpe

Anna-jonas skriver:

Denne stol fik vi i dåbsgave til Ida.................men da hun, som i ved er hjerneskadet, synes vores ergo og fys. ikke at stolen støtter hende godt nok. Derfor er det med sorg i sindet at vi vælger at sælge den.

Der hører et hyndesæt til i lyserød/hvide tern, og har også et hyndesæt i blå og grøn, der kan følge med.

Nyprisen for stol og hynde var 1250 kr.

Sælges for 650 kr.

Nu spørger jeg rigtig dumt, men hvad sidder Ida så i???

Anmeld

1. juli 2010

anna-jonas

malucca09 skriver:

Nu spørger jeg rigtig dumt, men hvad sidder Ida så i???

Vi har måttet investere i en trip trap, da det kun er dem, som hjælpemiddeldepotet har ekstra hjælpemidler til. Så det stolehalløj er sgu' blevet lidt dyrt.

Det føles også trist og meget bang, lige i fjæset at Ida ikke engang kan sidde i en alm. stol. Vi har også fået sådan en kæmpe stå-fætter, som hun skal spændes fast i hver dag, så hun kan få fornemmelse af at støtte på benene.

Anmeld

1. juli 2010

JustAnotherName

Vi har måttet investere i en trip trap, da det kun er dem, som hjælpemiddeldepotet har ekstra hjælpemidler til. Så det stolehalløj er sgu' blevet lidt dyrt.

Det føles også trist og meget bang, lige i fjæset at Ida ikke engang kan sidde i en alm. stol. Vi har også fået sådan en kæmpe stå-fætter, som hun skal spændes fast i hver dag, så hun kan få fornemmelse af at støtte på benene.

Jeg kan godt forstå, at det må føles som lidt af et slag i ansigtet, at hun sådan skal have "special" stol og stå-tingest. Hun bliver ligesom gjort "lidt mere handicappet" af det, hvis man kan sige det sådan. Det bliver mere øjensynligt, når der sådan skal tages særlige hensyn og bruges special-udstyr.

Men det vigtigste er jo bare, at Ida vil få det bedst muligt - uanset hvad!!

Desværre står vi ikke og mangler stole. Begge vores har!
Men jeg syntes bestemt at det er en fin stol, og håber du får den solgt!

Knus herfra 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.