Hvor længe???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

581 visninger
10 svar
0 synes godt om
1. juli 2010

2721

Hvor længe efter fødslen havde i problemer med jeres bækkenløsning??

Er der nogen der oplevede at det blev være tiden efter fødslen, altså de første par uger??

På forhånd tak for jeres svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2010

Halbschön

2606peanut skriver:

Hvor længe efter fødslen havde i problemer med jeres bækkenløsning??

Er der nogen der oplevede at det blev være tiden efter fødslen, altså de første par uger??

På forhånd tak for jeres svar

Synes ikke at jeg havde nogle problemer efter fødslen.. jeg havde ondt de første par dage efter, men det tror jeg vist er ganske naturligt efter en fødsel..

Anmeld

1. juli 2010

Tina2

Første gang havde jeg bækkenløsning i mindre grad til min datter var næsten 2 år..... Det var SLET ikke så slemt som mens jeg var gravid, men det var der......

2. gang var BL væk få dage efter fødslen.....

Anmeld

1. juli 2010

Mathilde

Hmm jeg havde bækkensmerter ca. 6mdr efter fødslen men slet ikke så slemt som lige op til fødslen og heller ikke hele tiden... Så det kan godt tage noget tid at komme over afhængig af hvor slemt det er..

Anmeld

1. juli 2010

mor_sabina

Jeg havde vanvittig ondt et par dage efter fødslen, og kunne hverken komme op eller ned af sengen av. Men har ikke mærket det siden.

Anmeld

1. juli 2010

<3

Et par år inden mit bækken var problemfrit igen Pilates hjælper meget på det.

Anmeld

1. juli 2010

2721

Mange tak for jeres svar

Anmeld

1. juli 2010

<3

Et par år inden mit bækken var problemfrit igen Pilates hjælper meget på det.

Og har hørt om flere hvor det tog et par år...

Anmeld

1. juli 2010

Koen.

her er det på søndag 12 uger siden jeg fødte ogdøjer stadig med det, men ikke så slemt som under graviditeten

Anmeld

1. juli 2010

Betteisen

Hejsa.

Jeg fødte ved PKS den 18. juni, og har været sygemeldt med bækkenløsning siden januar. Efter mit PKS ar jeg overhovedet ikke mærket noget til min ellers ret smertefulde bækkenløsning. Jeg har dog heller ikke været på de helt store gåture og lign endnu, men ar ingen smerter når jeg fx skal ud af sengen. Så det er sku dejligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.