Dagens idiot må nok være MIG!
Det startede ellers så godt. Malou sov næsten hele natten uden at græde og fik kun bryst to gange - så jeg var meget frisk imorges da vi stod op klokken 08:00. Man kan jo med det samme mærke om det her "bliver en god dag" - og den følelse havde jeg i kroppen, så jeg beslutter at jeg vil da tage toget ned for at handle og shoppe lidt tøj i nabobyen som ligger en station fra os. Toget går 11:28 (TROR JEG!) og kl.11 proklamerer Malou at nu vil hun altså have babs. IKKE nu med NUUUUUU! Jeg panikker lidt, og hiver babsen frem... tænker hun kan lige slukke tørsten og så afsted mod toget - og så må hun altså få mad når vi når til Tølløse hvor min far bor lige ved stationen. Jeg får proppet den svært utilfredse unge i barnevognen og mosler afsted for at nå toget... da jeg kommer derop er toget kørt
11:22... de har ændret køreplanen - hvad fanden er nu det for noget? 
Går slukøret hjem og har nu masser af tid til at give Malou mad da der er en time til næste tog kører.
Derhjemme bliver jeg så i tvivl om jeg har penge til toget - da jeg ikke har fornyet mit togkort. Hiver pungen op af tasken og tjekker - yeees der var masser! Ligger den på bordet og tænker ikke mere over det.
11:48 sover Malou trygt i armene på mig og jeg begynder så småt at gøre mig klar til at gå... næste tog kører 12:22 - den er feset ind!
Ned i liften med ungen igen - hunden ind fra haven. Får lukket døren og låst og tøffer i god tid op mod toget. Står på stationen i ti minutter og tænker 3 minutter før toget kommer at jeg da lige vil trække den billet... Men hvor er pungen nu?
PÅ BORDET DERHJEMME!!!!!
Så hvem går pænt hjem igen og venter en time???! 
ØV ØV ØV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anmeld