Hold kæft hvor dum har man lov at være???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.035 visninger
13 svar
0 synes godt om
1. juli 2010

smokin

Dagens idiot må nok være MIG!

Det startede ellers så godt. Malou sov næsten hele natten uden at græde og fik kun bryst to gange - så jeg var meget frisk imorges da vi stod op klokken 08:00. Man kan jo med det samme mærke om det her "bliver en god dag" - og den følelse havde jeg i kroppen, så jeg beslutter at jeg vil da tage toget ned for at handle og shoppe lidt tøj i nabobyen som ligger en station fra os. Toget går 11:28 (TROR JEG!) og kl.11 proklamerer Malou at nu vil hun altså have babs. IKKE nu med NUUUUUU! Jeg panikker lidt, og hiver babsen frem... tænker hun kan lige slukke tørsten og så afsted mod toget - og så må hun altså få mad når vi når til Tølløse hvor min far bor lige ved stationen. Jeg får proppet den svært utilfredse unge i barnevognen og mosler afsted for at nå toget... da jeg kommer derop er toget kørt 11:22... de har ændret køreplanen - hvad fanden er nu det for noget?

Går slukøret hjem og har nu masser af tid til at give Malou mad da der er en time til næste tog kører.

Derhjemme bliver jeg så i tvivl om jeg har penge til toget - da jeg ikke har fornyet mit togkort. Hiver pungen op af tasken og tjekker - yeees der var masser! Ligger den på bordet og tænker ikke mere over det.
11:48 sover Malou trygt i armene på mig og jeg begynder så småt at gøre mig klar til at gå... næste tog kører 12:22 - den er feset ind!

Ned i liften med ungen igen - hunden ind fra haven. Får lukket døren og låst og tøffer i god tid op mod toget. Står på stationen i ti minutter og tænker 3 minutter før toget kommer at jeg da lige vil trække den billet... Men hvor er pungen nu?

PÅ BORDET DERHJEMME!!!!!

Så hvem går pænt hjem igen og venter en time???!

ØV ØV ØV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2010

Shibby

hahahahaha. Hvor er du uheldig på en sød måde i dag   Fuck en griner jeg fik

Anmeld

1. juli 2010

Nemesis

Fniiis! ja kunne ikke lige lade være. Det er da et typisk eksempel på ammehjerne *SS*

Hvem har også sagt at det er nemt at tage på spontane ture med baby eller måske det bare ikke er meningen du skal til byen i dag ;-)

Håber ikke du kommer så langt ud at du glemmer bettefisen. ;-)

god tur - på et eller andet tidspunkt.

:-) Sisse

Anmeld

1. juli 2010

tb

fik da lige et lille smil på læben.... men øv for en dag da  håber du kommer med toget næste gang.. hehe..

Anmeld

1. juli 2010

ChatH

Zette skriver:

Det startede ellers så godt. Malou sov næsten hele natten uden at græde og fik kun bryst to gange - så jeg var meget frisk imorges da vi stod op klokken 08:00. Man kan jo med det samme mærke om det her "bliver en god dag" - og den følelse havde jeg i kroppen, så jeg beslutter at jeg vil da tage toget ned for at handle og shoppe lidt tøj i nabobyen som ligger en station fra os. Toget går 11:28 (TROR JEG!) og kl.11 proklamerer Malou at nu vil hun altså have babs. IKKE nu med NUUUUUU! Jeg panikker lidt, og hiver babsen frem... tænker hun kan lige slukke tørsten og så afsted mod toget - og så må hun altså få mad når vi når til Tølløse hvor min far bor lige ved stationen. Jeg får proppet den svært utilfredse unge i barnevognen og mosler afsted for at nå toget... da jeg kommer derop er toget kørt 11:22... de har ændret køreplanen - hvad fanden er nu det for noget?

Går slukøret hjem og har nu masser af tid til at give Malou mad da der er en time til næste tog kører.

Derhjemme bliver jeg så i tvivl om jeg har penge til toget - da jeg ikke har fornyet mit togkort. Hiver pungen op af tasken og tjekker - yeees der var masser! Ligger den på bordet og tænker ikke mere over det.
11:48 sover Malou trygt i armene på mig og jeg begynder så småt at gøre mig klar til at gå... næste tog kører 12:22 - den er feset ind!

Ned i liften med ungen igen - hunden ind fra haven. Får lukket døren og låst og tøffer i god tid op mod toget. Står på stationen i ti minutter og tænker 3 minutter før toget kommer at jeg da lige vil trække den billet... Men hvor er pungen nu?

PÅ BORDET DERHJEMME!!!!!

ej noget lort... Hader bare når sådan noget sker, men til alt held har du jo hele denne dejlig dag for dig, men åhhh hvor kan jeg bare godt følge dig, man føler sig bare som en tosse!!!

Anmeld

1. juli 2010

smokin

ladydan1 skriver:

Fniiis! ja kunne ikke lige lade være. Det er da et typisk eksempel på ammehjerne *SS*

Hvem har også sagt at det er nemt at tage på spontane ture med baby eller måske det bare ikke er meningen du skal til byen i dag ;-)

Håber ikke du kommer så langt ud at du glemmer bettefisen. ;-)

god tur - på et eller andet tidspunkt.

:-) Sisse

hahaha på et eller andet tidspunkt ja!

Husker helt sikkert pungen til næste tog - men gad vide hvad jeg så glemmer og ja bare det ikke er Malou!!

Turen var nu også nøje planlagt da hun jo hyler en del... så jeg er ret spændt på om jeg får lov at handle uden en af de famøse hyleture nu hvor turen er blevet skubbet endnu en time!

Good christ!!

Anmeld

1. juli 2010

smokin

Shibby skriver:

hahahahaha. Hvor er du uheldig på en sød måde i dag   Fuck en griner jeg fik

Det er da næsten for langt ude... to gange på en dag!

Gad vide om jeg kommer hjem - hvis jeg kommer afsted?

Knus

Anmeld

1. juli 2010

JustAnotherName

Zette skriver:

PÅ BORDET DERHJEMME!!!!!

Aajjjjjj ØV!!!!

Men kender vi ikke allesammen de der tåbe-handlinger ind imellem.

Øv-bøv. Jeg håber det lykkes dig at komme afsted ....med det hele
Og få en god dag resten af dagen 

Anmeld

1. juli 2010

Risen

hihi 

Anmeld

1. juli 2010

Shibby

Tror du skal blive hjemme i dag! Hvis du først kommer afsted så glemmer du sgu nok barnevognen hvis du ammer når toget kommer eller lign..haha..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.