Undskyld men griner altså...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.038 visninger
32 svar
0 synes godt om
1. juli 2010

twinboys

Jeg stod op her til morges og læste min mail og faldt over denne her og måtte tage mig til maven af grin...

Jeg har en profil på FB og en ( nævner ikke lige navn) havde slået dette op på min væg... Jeg læste det og ville gå ind og svare men så var det opslag ikke tilgængelig mere.. Valgte derfor at gå ind på hendes profil og svare....

Her er hendes spørsmål :

"Hmm...Det er da ikke Casper du står med ved din Profil...Og må jeg spørge, hvorfor du ikke oplyser, at du er gift,,,med Casper....?

eller... vil du bare se godt ud osv...?????????eller se ud som om du er single...? Tja, jeg spørger bare-----"

Det skal lige siges at mit profil billede ser sådan her ud...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

hæhæhæ.. så det godt derinde

Anmeld

1. juli 2010

Lena Maria Møller

det der, er simpelthen bare Go Gas... jeg havde nok også lige læst en enkelt gang mere hahaha... dejligt med en griner på en varm dag... takker og bukker.

Anmeld

1. juli 2010

VNB

hahahahaha! er flad af grin!

tror du ikke din ven har ment det i sjov? det kan da umuligt være seriøst....!

Rigtig godt billede desuden!

Anmeld

1. juli 2010

twinboys

Caroline86 skriver:

hæhæhæ.. så det godt derinde

aaaaaaaaaaarhmen hvad skal jeg sige... Ringede også til Casper og sagde hvad sker der lige her????

Majbritt

Anmeld

1. juli 2010

SiLiMiMa

twinboys skriver:

Jeg stod op her til morges og læste min mail og faldt over denne her og måtte tage mig til maven af grin...

Jeg har en profil på FB og en ( nævner ikke lige navn) havde slået dette op på min væg... Jeg læste det og ville gå ind og svare men så var det opslag ikke tilgængelig mere.. Valgte derfor at gå ind på hendes profil og svare....

Her er hendes spørsmål :

"Hmm...Det er da ikke Casper du står med ved din Profil...Og må jeg spørge, hvorfor du ikke oplyser, at du er gift,,,med Casper....?

eller... vil du bare se godt ud osv...?????????eller se ud som om du er single...? Tja, jeg spørger bare-----"

Hold kæft, hvor SJOVT!!!!!!

hun fik da vist røde ører bagefter hva???

tak for et godt grin!!!

heise

Anmeld

1. juli 2010

twinboys

Lena Maria Møller skriver:

det der, er simpelthen bare Go Gas... jeg havde nok også lige læst en enkelt gang mere hahaha... dejligt med en griner på en varm dag... takker og bukker.

Smilebåndet sidder også godt højt oppe idag hos mig og når jeg tænker på det så griner jeg igen...

Anmeld

1. juli 2010

Mathilde & Frederikkesmor

twinboys skriver:

Her er hendes spørsmål :

Hahaha, ej helt ærligt altså - håber det var en mindreårig der skrev det til dig

Ps. Kæft hvor Rasmus Seebach da alt for lækker!!!

Anmeld

1. juli 2010

Shibby

hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha...!!!!!

OMG

Anmeld

1. juli 2010

twinboys

VNB skriver:

hahahahaha! er flad af grin!

tror du ikke din ven har ment det i sjov? det kan da umuligt være seriøst....!

Rigtig godt billede desuden!

Nej nej nej det er sagt i alvor... Først skal det lige siges at det er en jeg kun har mødt en gang... Dvs,. det er Casper´s gamle kollega, da jeg i sin tid kom på FB bad hun om venskab.... jeg godkendte bare og har aldrig snakket med hende...

Så for 3 mdr. siden slettede jeg hende, og 1 uge efter bad hun om venskab igen og ja det gav jeg hende da bare...

Vi har aldrig skrevet sammen og pludselig skriver hun dette her, og slår det op på min væg på FB og da jeg så vil ind på min væg og besvare har hun slettet det igen...

Så nej tro mig det var ikke for sjov...

Men kender man ikke Rasmus Seebach på Grønland....

Griner igen ejjjj for sjovt...

Ja er også super glad for biledet

Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.