msax skriver:
Ja - den klub vil jeg gerne være med i.
Selvom jeg ikke er meget for at indrømme det, så hedder baby "møgungen" ligefor tiden herhjemme.
Jeg håber de kan trylle på torsdag...
Mig vil de slet ikke røre ved eller se før jeg er i 37+0. Ringede idag og snakkede både med jordmodercenter og vagthavende jordmoder... For hvis baby ikke sidder fast endnu (og det gør den tilsyneladende ikke) kan den nå at snurre rundt et par gange mere inden den bestemmer sig for hvad den vil.
Må du ikke føde vaginalt hvis den sidder med rumpen først? Jeg fik af vide det kun ville blive kejsersnit hvis den havde en fod med nede i bækkenet eller sad på hug at jeg skulle have PKS. Så hvis det skal være så satser jeg på ren "numse".
Men hvor er det typisk at de kære unger ikke lige arter sig som de burde her i varmen og istedet giver deres dejlige mødre grå hår.
SMIL fra Mette 35+1
Min JM ringede med det samme til svangregangen og bad om en tid til en scanning og et vendingsforsøg. Det fik hun så på næste torsdag, hvor jeg vil være 36+2.
Jeg tror måske de er lidt mere obs på mig, fordi jeg jo fik AKS sidste gang for kun 1½ år siden og som min JM sagde: "Der er absolut ingen chance for at du får lov til at føde med mindre hun vender sig om - der er for stor risiko for at arret brister, hvis du prøver at føde hende som UK."
Nu har jeg jo i forvejen fået tid til PKS i uge 41+0, så for mig er ændringen ikke helt så stor, men jeg må da indrømme at jeg sidder med lidt en æv fornemmelse.
Jeg fik at vide at vendingsforsøg virker i ca. 50% af tilfældene og ud af de 50% de får vendt, vender ca. 50% sig om igen, så jeg må sige at chancen for at få en helt normal fødsel denne gang bliver fjernere og fjernere, men nu må vi se.
Anmeld