Kravle, kravle

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

774 visninger
17 svar
0 synes godt om
1. juli 2010

LHA

Nu kravler Markus rigtig meget... Han skal virkelig ud og udforske verden, det resultere i at jeg må til at sætte en del grænser for han da han rejser sig op af alt og er en lille pilfinger.

Det er dog helt utroligt så hurtigt det gået med at lære det. Han er nu 8 måneder.

En lille sommerhilsen herfra.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2010

Halbschön

LHA skriver:

Nu kravler Markus rigtig meget... Han skal virkelig ud og udforske verden, det resultere i at jeg må til at sætte en del grænser for han da han rejser sig op af alt og er en lille pilfinger.

Det er dog helt utroligt så hurtigt det gået med at lære det. Han er nu 8 måneder.

Det er bare så skønt, når de rigtigt kan komme frem af ;-)

Min Nicolai på 8mdr er også begyndt at kravle - og vi har ham godt nok overalt nu ;-) I skuffer og skabe, osv.. ;-) Han er også en rigtig lille pilfinger og ik mindst ekstremt nysgerrig.. Puuuha ;-)

Men dejligt at de nu kan aktivere sig selv lidt længere tid af gangen ;-)

Anmeld

1. juli 2010

Frk. Himmelblå

Kender det! Min datter var også overalt fra 7 1/2 mdr. Og nu - et par mdr efter, er hun også begyndt at ville gå langs alt! - Må indrømme, at jeg indimellem drømmer mig tilbage til da, hun blot kunne ligge! Hehe, det var lidt nemmere, men jo ikke nær så sjovt!

Tillykke med din dejlige kravle-dreng :-)

Anmeld

1. juli 2010

LHA

LHA skriver:

Glemte at vedhæfte et videoklip!

Anmeld

1. juli 2010

Lou87

LHA skriver:

Glemte at vedhæfte et videoklip!

Hvor fint
Og ja - frygter også tiden bare flyver afsted.. smiler..
Og de bliver nogle hurtige små labaner.. hehe..

Anmeld

1. juli 2010

LHA

Renée88 skriver:

Det er bare så skønt, når de rigtigt kan komme frem af ;-)

Min Nicolai på 8mdr er også begyndt at kravle - og vi har ham godt nok overalt nu ;-) I skuffer og skabe, osv.. ;-) Han er også en rigtig lille pilfinger og ik mindst ekstremt nysgerrig.. Puuuha ;-)

Men dejligt at de nu kan aktivere sig selv lidt længere tid af gangen ;-)

Vi har virkelig fået en del mere at se til efter de er begyndt at kravle.

Det er skønt de udvikler sig som de skal

Vi var oppe og besøge dagplejemoren den anden dag og kunne se hun allerede så træt ud efter at have set hans aktivitetsnive.. hehe

De andre der er en måned ældre som skal starte samme tid kan ikk kravle endnu.

Anmeld

1. juli 2010

Halbschön

LHA skriver:

Vi har virkelig fået en del mere at se til efter de er begyndt at kravle.

Det er skønt de udvikler sig som de skal

Vi var oppe og besøge dagplejemoren den anden dag og kunne se hun allerede så træt ud efter at have set hans aktivitetsnive.. hehe

De andre der er en måned ældre som skal starte samme tid kan ikk kravle endnu.

Hehe ja sådan en søn har jeg også.. Et helt ekstremt aktivitetsniveau... Det siger både dp-mor, læge, sp osv.. Og da han lå inde i maven blev det også altid kommenteret at han var meget aktiv.. hvor han får alt den energi fra, det er uvist, for det vil i hvert fald være synd at sige, at han sover sin dag væk ;-)

Nej vi har også nogle venner med en dreng der er tre måneder ældre end Nicolai, og han kan heller ikke endnu, så det er tydeligt at se at børn udvikler sig i deres eget tempo ;-)

Da de var små og meget passive, glædede man sig tilat de blev aktive og kunne lidt mere.. Nu kan man af og til gå og savne lidt at de bare kan ligge stille - i hvert fald bare 5min ;-)

Anmeld

1. juli 2010

LHA

SeptemberBaby skriver:

Kender det! Min datter var også overalt fra 7 1/2 mdr. Og nu - et par mdr efter, er hun også begyndt at ville gå langs alt! - Må indrømme, at jeg indimellem drømmer mig tilbage til da, hun blot kunne ligge! Hehe, det var lidt nemmere, men jo ikke nær så sjovt!

Tillykke med din dejlige kravle-dreng :-)

Mange tak..

Tog mig selv i at tænke tilbage på den tid hvis han bare lå ligeså stille og ønskede sig det kunne noget mere det er kommet med lynets hast alt det han kan så skal bestemt ikke klage..

Anmeld

1. juli 2010

LHA

Lou87 skriver:

Hvor fint
Og ja - frygter også tiden bare flyver afsted.. smiler..
Og de bliver nogle hurtige små labaner.. hehe..

Tiden flyver afsted. Jeg kan ikke altid følge med.

Jeg havde haft han passet fra søndag på mandag og da jeg kom for at hente han søndag havde han fået sin første tand i overmunden.

Anmeld

1. juli 2010

LHA

Renée88 skriver:

Hehe ja sådan en søn har jeg også.. Et helt ekstremt aktivitetsniveau... Det siger både dp-mor, læge, sp osv.. Og da han lå inde i maven blev det også altid kommenteret at han var meget aktiv.. hvor han får alt den energi fra, det er uvist, for det vil i hvert fald være synd at sige, at han sover sin dag væk ;-)

Nej vi har også nogle venner med en dreng der er tre måneder ældre end Nicolai, og han kan heller ikke endnu, så det er tydeligt at se at børn udvikler sig i deres eget tempo ;-)

Da de var små og meget passive, glædede man sig tilat de blev aktive og kunne lidt mere.. Nu kan man af og til gå og savne lidt at de bare kan ligge stille - i hvert fald bare 5min ;-)

Åhh hvor det bare lyder så meget som Markus.

Godt jeg ikke er ene om at have en super aktiv dreng.

Selv Markus er blevet så stædig at han ikke vil ligge ned at han falder i søvn siddende.

Godt det ikke er mig der skal sove på den måde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.