Seriøs billed-spam (billedrunde)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2010

Ni-ko-li-ne

Vinker skriver:

hihi, hun ligner rigtig en der eeeelsker at det er blevet varmt så man kan få lov at bade udenfor - smukke tøsen som stadig ligner sin mor rigtig meget!

hun kunne ikke forstå at hun ikke skulle bade igår.... da det var koldt og overskyet.... hold op hun blev tosset!

så idag står den på bade bassin igen;0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2010

JustAnotherName

Ni-ko-li-ne skriver:

det er altså vildt sjovt at se hvordan Bianca forandrer sig! helt vildt, hun bliver jo en stor pige.... smuk pige:0)

og lille Celina musen, sover i varmen..... pyyyyyyyyh

Tak søde 

Det samme kan jeg jo kun sige med din lille dejlige Nikoline 

Og ja, det er vildt, som deres udseende bare ændrer sig helt vildt over kort tid. Allerede nu har jeg to piger på under 3 år, og der er intet BABY-AGTIGT over nogen af dem mere. Det er to (mere eller mindre) store piger .....det er nogle gange lidt svært at følge med, og helt fatte, at de bare vokser så meget lige for øjnene af én 

Anmeld

1. juli 2010

TbCp

Alle de dejlige ns-unger

Her er lidt af Liva fra i søndags, hvor vi hentede hende i Nr. Nebel hvor hun havde været i sommerhus med mine forældre.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

1. juli 2010

Vinker

TbCp skriver:

Alle de dejlige ns-unger

Her er lidt af Liva fra i søndags, hvor vi hentede hende i Nr. Nebel hvor hun havde været i sommerhus med mine forældre.

Nøj nogle skønne bade-stemnings-billeder. Er helt skudt i det første!!!

Anmeld

1. juli 2010

JustAnotherName

TbCp skriver:

Alle de dejlige ns-unger

Hun er sååååå dejlig! 

Anmeld

1. juli 2010

otlitrom

Piger - jeg har en tilståelse! Jeg smelter fuldstændig over ALLE Jeres skønne unger!

Anmeld

1. juli 2010

JustAnotherName

kitty skriver:

Piger - jeg har en tilståelse! Jeg smelter fuldstændig over ALLE Jeres skønne unger!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.