Afskedsgave til dagpleje?? Nogle gode ideér??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.229 visninger
4 svar
0 synes godt om
1. juli 2010

Käte

Som overskriften siger skal jeg finde en afskedsgave til min datters dagpleje hvor hun har sidste dag i morgen, det er et ægtepar som begge er dagplejere og vi har været rigtig glade for dem, men ved jo ikke hvad de har eller ikke har osv, og hvad skal vi så give dem? De plejer at få en æske chokolade til jul.

Nogle gode ideér???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2010

Lou87

Käte skriver:

Som overskriften siger skal jeg finde en afskedsgave til min datters dagpleje hvor hun har sidste dag i morgen, det er et ægtepar som begge er dagplejere og vi har været rigtig glade for dem, men ved jo ikke hvad de har eller ikke har osv, og hvad skal vi så give dem? De plejer at få en æske chokolade til jul.

Nogle gode ideér???

Uhh, det altid svært med de gaver..

Hvad med en kurv, med frugt, chokolade, en lille blomst/vin og en tegning eller håndaftryk fra dit barn

Ellers kan man købe sådan nogle æsker i en hobby forretning - dig og dit barn ku pynte sammen, med håndaftryk, glimmer osv.. og så lidt chokolade eller lign indeni

Det jo altid meget sjovt med noget personligt, uden det blir for meget

Anmeld

1. juli 2010

Käte

Lou87 skriver:

Uhh, det altid svært med de gaver..

Hvad med en kurv, med frugt, chokolade, en lille blomst/vin og en tegning eller håndaftryk fra dit barn

Ellers kan man købe sådan nogle æsker i en hobby forretning - dig og dit barn ku pynte sammen, med håndaftryk, glimmer osv.. og så lidt chokolade eller lign indeni

Det jo altid meget sjovt med noget personligt, uden det blir for meget

Jeg har også haft tænkt på en kurv med noget i, så måske det bare bliver det og måske et lærred hun kan sætte håndtryk og perler på det elsker hun at være kreativ...

Anmeld

1. juli 2010

Lou87

Käte skriver:

Jeg har også haft tænkt på en kurv med noget i, så måske det bare bliver det og måske et lærred hun kan sætte håndtryk og perler på det elsker hun at være kreativ...

Ja det lyder da som en suuuper ide..
Og ja når de har passet hende ved de jo nok hun elsker og være kreativ, så vil det da være dejligt med sådan en gave.

Anmeld

1. juli 2010

Käte

Lou87 skriver:

Ja det lyder da som en suuuper ide..
Og ja når de har passet hende ved de jo nok hun elsker og være kreativ, så vil det da være dejligt med sådan en gave.

Ja, tak for ideén nogen der har andre eller flere ideér så modtages de gerne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.