Hvad skal vi lave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

262 visninger
4 svar
0 synes godt om
1. juli 2010

Ina33

Ja nu nærmer ferien sig, og pengene er små når man er på SU. Hvad søren skal jeg underholde mine fantastiske børn (og hund) med i 4 uger????

Vi kan selvfølgelig tage til stranden, i skoven, på diverse legepladser, men ellers nogle gode idéer? Vi har bil, så vi har mulighed for at komme lidt rundt. Vi bor lige udenfor Aalborg.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2010

frk Jensen

Loppe skriver:

Ja nu nærmer ferien sig, og pengene er små når man er på SU. Hvad søren skal jeg underholde mine fantastiske børn (og hund) med i 4 uger????

Vi kan selvfølgelig tage til stranden, i skoven, på diverse legepladser, men ellers nogle gode idéer? Vi har bil, så vi har mulighed for at komme lidt rundt. Vi bor lige udenfor Aalborg.

Nu ved jeg ikke hvor gammel dine børn er, men der er jo det der legeland i shoppen.. Det er gratis Hedder det capella?

Anmeld

1. juli 2010

Patrick07

Loppe skriver:

Altså hvis der en dag skulle være træls vejr, så er der jo capella play ude i shoppen.. det er gratis... ellers er der jumboland og som du self. selv skriver stranden, legepladser m.m. ellers er der også zoo

Anmeld

1. juli 2010

betski

Loppe skriver:

Kort for hovedet forslag: Bondegårdsbesøg, kattegatcentret, nordsømuseet, bowling, biograf, besøge venner og familie, invitere legekammerater over til overnatning. ja det var lige et par forslag herfra. God ferie

Anmeld

1. juli 2010

Frk. Himmelblå

- Råbjerg Mile (Gratis)

- Rubjerg Knude (Gratis)

-  Family Farm Park (Koster, men billigt): http://family-farm.dk/sider-dk/priser.html

- Fårup Sommerland med køletasken fyldt ( Bliver dyrt i indgang, men synes, det er pengene værd. Med  medbragt mad og drikke og et hyggeligt tæppe at sidde på, kan det gøres for nogenlunde rimelige penge..sådan da..)

- Lindholm Højes vikingespil (Voksne: 80 kr, Børn: 40 kr): http://www.lindholmvikingespil.dk/index.php?option=com_content&view=article&id=48&Itemid=54

Der findes sikkert en masse andre gode idéer derude!

Hilsen en nordjyde i eksil ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.