Godmorgen tøser!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

747 visninger
10 svar
0 synes godt om
1. juli 2010

TbCp

Ville ikke så meget med indlægget her... bare sige godmorgen og håber i får en dejlig dag.

Her i Odense er det allerede fantastisk vejr! Så selvom jeg blev vækket af nogle højtsyngende klaphatte kl. 5.30, tror jeg alligvel det bliver en skøn dag

Hvad skal i foretage jer idag?

Jeg får jo unger her lige om lidt tror bare vi skal være i haven hele dagen....
I eftermiddag skulle jeg gerne ud og købe gave til min veninde der holder 30-års fødselsdag på lørdag.
Og så skal jeg bare slappe af og tælle ned til ferien

Hav en dejlig dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2010

Barbamama

Godmorgen til dig også! Ja jeg skal så et smut til tandlægen i dag (forhåbentlig) for jeg har knækket en tand!!! piv piv.... Såååå jeg skal mishandles...

Anmeld

1. juli 2010

msax

Godmorgen

Jeg blev vækket af Mille der sad og pludrede med sig selv da klokken var 7 (var godt nok også derinde kl 5.30 og bede hende om at sove videre - og det virkede ). Hjemme hos os tager det 1½ time at komme ud af sengen, prutte på potten, få tøj på, spise morgenmad, børste tænder og komme ud af døren. Så Mille blev afleveret i vuggestue kl 8.45.

Nu sidder jeg så her og skal til at være speciale-flittig. Jeg skal have flyttet rundt på en masse tal og se om ikke jeg kan få lavet nogle fine grafer og tabeller.

Derudover tror jeg at jeg ringer til jordmodercentret og hører om der ikke er en jordmoder der har tid til at mærke på mavsen. Forhåbentlig kan hun så mærke hvordan baby vender - det fylder ret meget i mine tanker at jeg ikke ved hvordan den vender og derfor er blevet meget usikker på forestående fødsel.

Til aften håber jeg vi skal ud og gå/cykle en lille tur ned til søen og lege lidt på legepladsen.

RIGTIG god dag til jer alle.

SMIL fra Mette 35+1

Anmeld

1. juli 2010

JustAnotherName

Ohøj    Ihh, hvor skønt med sådan en glad morgen-hilsen.

Jeg har afleveret et par dejlige glade piger i vuggestuen.
Og så har jeg været i fuld sving med støvsuger og oprydning.
Der kommer en mægler herhjem i eftermiddag og har en fremvisning.

Jeg ANER ikke hvad vi gør, hvis køber viser sig at være interesseret.
Vi satte huset til salg for et godt års tid siden, og det gav intet resultat.
Så besluttede vi os for at udskyde udgiften, ved at fortsætte med at have huset til salg (der skete jo alligevel ingenting)....
Men nu er vi egentlig lidt nået frem til, at vi nok bare vil blive her hvor vi er, de næste par år frem. Så må vi se, om vi får råd til at flytte i noget større og bedre engang (kunne være skønt) eller om vi vælger at få et barn mere, for så er vi NØDT TIL at få noget mere plads.
Men som tingene er lige nu, så er det helt fint at blive her et par år mere...
Så HVIS NU vi lige pludselig står med en interesseret køber... 
Jaah, så må vi se, hvad dulan der så skal ske...

Når pigerne er hentet fra vuggestue i eftermiddag, tager vi ud på en lille tur og leger lidt på en legeplads, tror jeg. Mens mægleren er her.

Så sådan kommer min dag sådan cirka til at se ud idag, tror jeg 

SKØN DAG TIL DIG, SØDE TINA. OG TIL ALLE ANDRE DEJLIGE NS-FOLKENS

Anmeld

1. juli 2010

oo

gooooodmooooorgen...eller godmiddag er det vist blevet!

jamen vi havde planer om at dase i gården og læse bøger og lege med August og spille kroket - MEN Ditlev er jo igang med at fixe huset inde ved siden af og idag dukker en kæmpe traktor flishugger så op og starter med alle de træer og buske de har fældet. den kommer til at køre stort set hele dagen at dømme efter grenbunken  vi havde lige akkurat dækket op med morgenbord udenfor og så sad vi der og kunne overhovedet ikke tale med hinanden for larmen. og August kom spurtende indenfor som et lyn da den startede. IIIIIIHHHH!!!

så nu sidder vi herinde og er sure og mugne og kan ikke tage os sammen til en plan B.

og vejret er bare så sindssygt lækkert!!

håber I allesammen får en MEGET bedre dag end os

Anmeld

1. juli 2010

TbCp

michella80 skriver:

Godmorgen til dig også! Ja jeg skal så et smut til tandlægen i dag (forhåbentlig) for jeg har knækket en tand!!! piv piv.... Såååå jeg skal mishandles...

Av av

God "fornøjelse"

Anmeld

1. juli 2010

TbCp

msax skriver:

Godmorgen

Jeg blev vækket af Mille der sad og pludrede med sig selv da klokken var 7 (var godt nok også derinde kl 5.30 og bede hende om at sove videre - og det virkede ). Hjemme hos os tager det 1½ time at komme ud af sengen, prutte på potten, få tøj på, spise morgenmad, børste tænder og komme ud af døren. Så Mille blev afleveret i vuggestue kl 8.45.

Nu sidder jeg så her og skal til at være speciale-flittig. Jeg skal have flyttet rundt på en masse tal og se om ikke jeg kan få lavet nogle fine grafer og tabeller.

Derudover tror jeg at jeg ringer til jordmodercentret og hører om der ikke er en jordmoder der har tid til at mærke på mavsen. Forhåbentlig kan hun så mærke hvordan baby vender - det fylder ret meget i mine tanker at jeg ikke ved hvordan den vender og derfor er blevet meget usikker på forestående fødsel.

Til aften håber jeg vi skal ud og gå/cykle en lille tur ned til søen og lege lidt på legepladsen.

RIGTIG god dag til jer alle.

SMIL fra Mette 35+1

Håber da de kan tage dig ind så... så du forhåbentlig kan få lidt ro i sindet

Anmeld

1. juli 2010

TbCp

JustAnotherName skriver:

Ohøj    Ihh, hvor skønt med sådan en glad morgen-hilsen.

Jeg har afleveret et par dejlige glade piger i vuggestuen.
Og så har jeg været i fuld sving med støvsuger og oprydning.
Der kommer en mægler herhjem i eftermiddag og har en fremvisning.

Jeg ANER ikke hvad vi gør, hvis køber viser sig at være interesseret.
Vi satte huset til salg for et godt års tid siden, og det gav intet resultat.
Så besluttede vi os for at udskyde udgiften, ved at fortsætte med at have huset til salg (der skete jo alligevel ingenting)....
Men nu er vi egentlig lidt nået frem til, at vi nok bare vil blive her hvor vi er, de næste par år frem. Så må vi se, om vi får råd til at flytte i noget større og bedre engang (kunne være skønt) eller om vi vælger at få et barn mere, for så er vi NØDT TIL at få noget mere plads.
Men som tingene er lige nu, så er det helt fint at blive her et par år mere...
Så HVIS NU vi lige pludselig står med en interesseret køber... 
Jaah, så må vi se, hvad dulan der så skal ske...

Når pigerne er hentet fra vuggestue i eftermiddag, tager vi ud på en lille tur og leger lidt på en legeplads, tror jeg. Mens mægleren er her.

Så sådan kommer min dag sådan cirka til at se ud idag, tror jeg 

SKØN DAG TIL DIG, SØDE TINA. OG TIL ALLE ANDRE DEJLIGE NS-FOLKENS

Uhh det bliver da lidt spændende med dem der skal kigge på huset....
Hav en fortsat god dag

Anmeld

1. juli 2010

TbCp

Tjuhl skriver:

gooooodmooooorgen...eller godmiddag er det vist blevet!

jamen vi havde planer om at dase i gården og læse bøger og lege med August og spille kroket - MEN Ditlev er jo igang med at fixe huset inde ved siden af og idag dukker en kæmpe traktor flishugger så op og starter med alle de træer og buske de har fældet. den kommer til at køre stort set hele dagen at dømme efter grenbunken  vi havde lige akkurat dækket op med morgenbord udenfor og så sad vi der og kunne overhovedet ikke tale med hinanden for larmen. og August kom spurtende indenfor som et lyn da den startede. IIIIIIHHHH!!!

så nu sidder vi herinde og er sure og mugne og kan ikke tage os sammen til en plan B.

og vejret er bare så sindssygt lækkert!!

håber I allesammen får en MEGET bedre dag end os

Arhhh øv mand!

Hvad pokker er det for noget at bruge sådan en god dag på!!!!

I må ud at trille en tur....med madpakker osv.... ud i svanninge bakker eller noget

Anmeld

1. juli 2010

msax

TbCp skriver:

Håber da de kan tage dig ind så... så du forhåbentlig kan få lidt ro i sindet

Det ville de ikke - de vil ikke se mig før i uge 37+0, altså næste gang jeg skal jordmoder.

Så nu må jeg bare prøve at koncentrerer mig om noget andet (og helst specialet)... må dog indrømme at jeg har kigget en del på vugger og voksiposer og ikke ret meget regneark - UPS

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.