forret, hovedret eller dessert?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.076 visninger
24 svar
0 synes godt om
1. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Inspireret af en anden tråd vil jeg da lige høre hvad du er til

Jeg er KLART til forretter og desserter.. Jeg behøver bestemt ikke hovedretten! Det er ofte et problem når jeg er på restaurant for jeg vil gerne have forret og dessert, men har svært ved at kæmpe mig igennem 3 retter for at få begge dele tihi!

Hvad er du til?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2010

Daisy

Helt klart forretten og desserten...Meeen lige nu kan jeg sådan godt spise det hele hehe. Har bare ikke så meget plads i mavsen for tiden

Anmeld

1. juli 2010

Nemesis

hovedret og helt klart dessert! 

Er ikke altid så vild med det man kan få som forret og elsker et godt stykke kød.

:-) Sisse

Anmeld

1. juli 2010

Sommerfuglelarven

Forret og hovedret - men selvfølgelig kun hvis det er lette anretninger, ellers bliver det for tungt. For det meste nøjes jeg med hovedret, eller forret og salatbar hvis det er muligt - jeg er ikke den store tilhænger af dessert mere.

Anmeld

1. juli 2010

Ranarupta

Jeg er til forret

og hovedret

og dessert...

Ej, jeg er til det hele og kan desværre heller ikke rumme det, så jeg vælger altid, hvad der lyder bedst af forret og dessert. Hovedretten er selvskreven hos mig

Anmeld

1. juli 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Caroline86 skriver:

Inspireret af en anden tråd vil jeg da lige høre hvad du er til

Jeg er KLART til forretter og desserter.. Jeg behøver bestemt ikke hovedretten! Det er ofte et problem når jeg er på restaurant for jeg vil gerne have forret og dessert, men har svært ved at kæmpe mig igennem 3 retter for at få begge dele tihi!

Hvad er du til?

Hahahaha Caroline!!! Du er så sød altså

Jeg stemmer på desserten hvis det er is (Spiser ik rigtig kage selv om jeg laver dem... ja jeg er sær)

Derefter vil jeg typisk vælge forretten og så hovedretten!

Anmeld

1. juli 2010

Moderator

Alexis skriver:

Hahahaha Caroline!!! Du er så sød altså

Jeg stemmer på desserten hvis det er is (Spiser ik rigtig kage selv om jeg laver dem... ja jeg er sær)

Derefter vil jeg typisk vælge forretten og så hovedretten!

hvad med en hjemmelavet appelsin/grapefrugt sorbet med campari!?

Anmeld

1. juli 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Caroline86 skriver:

hvad med en hjemmelavet appelsin/grapefrugt sorbet med campari!?

Ja ok, det fik du mig til at smelte. Elsker sorbet fordi det ikke er så fedt. Også derfor jeg sådan elsker de mælkede is varianter. Men Ben og Jerry er gode at få på besøg ind imellem, selv om de er lidt småfede de to gutter

Anmeld

1. juli 2010

Moderator

Alexis skriver:

Ja ok, det fik du mig til at smelte. Elsker sorbet fordi det ikke er så fedt. Også derfor jeg sådan elsker de mælkede is varianter. Men Ben og Jerry er gode at få på besøg ind imellem, selv om de er lidt småfede de to gutter

de har Ben&Jerrys butikker i Paris

Anmeld

1. juli 2010

roenlund

Forret forret og forret.... Det er bare mest mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.