Misery loves company..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

357 visninger
8 svar
0 synes godt om
30. juni 2010

Skouboe

Når man er stor og tung og ikke har set sine egne fødder i månedsvis, er det rart med en lidelsesfælle..

Her er det en veninde og jeg der poserer - hun har termin en lille uge før mig..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2010

Barbamama

I ser sgu godt ud!!!! Dejligt med store runde maver

Anmeld

1. juli 2010

JustAnotherName

Ahhmen, hvor ser I skønne ud, som i strutter af glæde begge to   

Anmeld

1. juli 2010

Vingummien

Hvor er i fine og dejligt billed

Anmeld

1. juli 2010

ooo

Ih hvor ser du godt ud Pernille.

Jeg ved godt at du har haft en meget hård graviditet, og at det ikke har været sjovt, men du ser knaldhamrende godt ud med mave på!

Anmeld

1. juli 2010

Skouboe

Tulipan skriver:

Hvor er i fine og dejligt billed

Tak - det er taget for et par uger siden (før forkølelsen fra helvede) og vi er til 30 års fødselsdag - det var bare SUPER hyggeligt.

Anmeld

1. juli 2010

Skouboe

Metchen skriver:

Ih hvor ser du godt ud Pernille.

Jeg ved godt at du har haft en meget hård graviditet, og at det ikke har været sjovt, men du ser knaldhamrende godt ud med mave på!

Tak tak - jeg glæder mig snart til at få at der kommer nogle billeder af dig med mave på 

Anmeld

1. juli 2010

ooo

Skouboe skriver:

Tak tak - jeg glæder mig snart til at få at der kommer nogle billeder af dig med mave på 

Puha, Pernille, jeg tror nu at jeg glæder mig mere end dig til en dag at kunne fortælle jer alle sammen at jeg er gravid. JEG ER SKRUK så det gør noget.

Anmeld

1. juli 2010

Skouboe

Metchen skriver:

Puha, Pernille, jeg tror nu at jeg glæder mig mere end dig til en dag at kunne fortælle jer alle sammen at jeg er gravid. JEG ER SKRUK så det gør noget.

Det kan jeg godt forstå.. du er jo også omgivet af alle de skønne unger herinde...

Der er nok ikke så meget at sige andet end hold ud. Jeg tror ihvertfald at der er en skøn baby med dit navn på lige om hjørnet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.