Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Når man er stor og tung og ikke har set sine egne fødder i månedsvis, er det rart med en lidelsesfælle..
Her er det en veninde og jeg der poserer - hun har termin en lille uge før mig..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
I ser sgu godt ud!!!! Dejligt med store runde maver
Ahhmen, hvor ser I skønne ud, som i strutter af glæde begge to
Hvor er i fine og dejligt billed
Ih hvor ser du godt ud Pernille.
Jeg ved godt at du har haft en meget hård graviditet, og at det ikke har været sjovt, men du ser knaldhamrende godt ud med mave på!
Tulipan skriver: Hvor er i fine og dejligt billed
Tak - det er taget for et par uger siden (før forkølelsen fra helvede) og vi er til 30 års fødselsdag - det var bare SUPER hyggeligt.
Metchen skriver: Ih hvor ser du godt ud Pernille. Jeg ved godt at du har haft en meget hård graviditet, og at det ikke har været sjovt, men du ser knaldhamrende godt ud med mave på!
Tak tak - jeg glæder mig snart til at få at der kommer nogle billeder af dig med mave på
Skouboe skriver: Tak tak - jeg glæder mig snart til at få at der kommer nogle billeder af dig med mave på
Puha, Pernille, jeg tror nu at jeg glæder mig mere end dig til en dag at kunne fortælle jer alle sammen at jeg er gravid. JEG ER SKRUK så det gør noget.
Metchen skriver: Puha, Pernille, jeg tror nu at jeg glæder mig mere end dig til en dag at kunne fortælle jer alle sammen at jeg er gravid. JEG ER SKRUK så det gør noget.
Det kan jeg godt forstå.. du er jo også omgivet af alle de skønne unger herinde...
Der er nok ikke så meget at sige andet end hold ud. Jeg tror ihvertfald at der er en skøn baby med dit navn på lige om hjørnet.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128