Ferie !?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

686 visninger
9 svar
0 synes godt om
30. juni 2010

Na-Wi

Hvornår startede den periode hvor man har sparet op til ferie her i 2010 / 2011 ? 

Jeg gik på barsel i September og har lige været inde og kigge på min feriekonto og der står 0 kr ? Jeg arbejder i Coop og har gjort det siden August 2008.. Er der nogen der kan hjælpe mig lidt her ?

Knus Nanna

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2010

3xM

et ferie år er fra maj til maj.

dvs dit ferie kan indløses fra maj. ved ikke hvor længe du har arb der, men jeg ville høre ad inde på kontoret på job.

da jeg arb i coop gik feriepenge automatisk når jeg havde meddelt ferie da man jo har ret til ferie efter et års accenitet, ellers har man feriekort fra forhenværende job.

Anmeld

30. juni 2010

Na-Wi

mariaogmarcus skriver:

et ferie år er fra maj til maj.

dvs dit ferie kan indløses fra maj. ved ikke hvor længe du har arb der, men jeg ville høre ad inde på kontoret på job.

da jeg arb i coop gik feriepenge automatisk når jeg havde meddelt ferie da man jo har ret til ferie efter et års accenitet, ellers har man feriekort fra forhenværende job.

Jeg har arbejdet der siden august 2008 men har været på barsel siden september 2009 .. Så burde jeg da have optjent lidt ikke ? Forstår bare ikke jeg ikke har fået noget brev eller kan se det jeg skulle have optjent på feriekonto.dk

Anmeld

30. juni 2010

3xM

du optjener hvertfald under barsel så jeg ville stikke hovedet ind til bossen og høre ad om de mangler noget indsendt til lønkontoret.

eller om de lige vil tjekke op på det.

Anmeld

30. juni 2010

Na-Wi

Nu har jeg lige fundet en lønseddel fra Juli 2009 hvor der står ferieår 2010/2011 er der optjent 19.132 kr ! Burde de ikke stå inde på atps hjemmeside ? er lost!

Anmeld

30. juni 2010

louise8723

det kan være de bruger deres eget løn system og dermed ikke feriekonto til udbetaling af ferie penge ?

Anmeld

30. juni 2010

Na-Wi

louise4060 skriver:

det kan være de bruger deres eget løn system og dermed ikke feriekonto til udbetaling af ferie penge ?

Ahaaaaa! Troede bare at alt der hed feriepenge blev vist derinde.. Men du har da sikkert ret! Må ringe og hører dem i morgen

Anmeld

30. juni 2010

1977

Profilbillede for 1977

Altså - de penge du har optjent fra 1/1-2009-31/12-2009 er de feriepenge du kan bruge fra 1/5-2010 - 30/4-2010. Og det skal gerne stå på din sidste lønseddel  fra 2009 hvor meget der er tale om.

Anmeld

30. juni 2010

louise8723

Naannaa87 skriver:

Ahaaaaa! Troede bare at alt der hed feriepenge blev vist derinde.. Men du har da sikkert ret! Må ringe og hører dem i morgen

kunne godt tænkes.. for kan nemlig huske da jeg arbejde i føtex og der var det noget helt andet de kørte med

Anmeld

30. juni 2010

3xM

coop kører med eget system. oppe på deres fælles lønkontor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.