navn til Thilde Maries lillesøster/bror

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2010

MalenemortilThilde

Solajma skriver:

Alma Sofie er rigtig sødt

I min BH har vi en dreng, som hedder Oscar Emil og han er bare noget så kær, og derfor synes jeg selvfølgelig også navnet er vildt bedårende

Kender desuden også to piger, som hedder Liva Marie og Vega Sofie... De navne er jeg altså også lidt vild med

Dejlig navne(: Alma Sofie,Frederik Emil og Villads Emil er lige nu bedste bud her fra. Hvis jeg skulle bestemme.

Daniel sagde på et tidspunk at hvis vi ventede en dreng så skulle han hedde Nicki.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2010

Alexander&Lærke

Jeg kender en Sofie Alma, det er meget sødt og fint, jeg har også hørt om en Vera Sofie, Anna Sofie.  

Selv er jeg ikke så meget til dobbelnavne, så min søn har kun et fornavn Alexander, som jeg tit joker med skulle hedder Alexander Emil. Men så bleve det vist for langt med 2 efternavne.

Anmeld

18. juli 2010

MalenemortilThilde

Mette&Alexander skriver:

Jeg kender en Sofie Alma, det er meget sødt og fint, jeg har også hørt om en Vera Sofie, Anna Sofie.  

Selv er jeg ikke så meget til dobbelnavne, så min søn har kun et fornavn Alexander, som jeg tit joker med skulle hedder Alexander Emil. Men så bleve det vist for langt med 2 efternavne.

Hvis vi får en pige så tror jeg hun skal hedde Alma Sofie og får vi en dreng så skal han hedde Villads Emil eller Frederik Emil eller Emil ?

Alexander er nu også dejligt. Måske jeg skulle kalde en lille dreng for Emil Alexander.

Anmeld

28. juli 2010

Alexander&Lærke

MalenemortilThilde skriver:

Hvis vi får en pige så tror jeg hun skal hedde Alma Sofie og får vi en dreng så skal han hedde Villads Emil eller Frederik Emil eller Emil ?

Alexander er nu også dejligt. Måske jeg skulle kalde en lille dreng for Emil Alexander.

Ja så ville jeg vælge Emil Alexander, det er faktisk ikke så tosset 

Alma Sofie er også fin til en pige

Held og lykke med den lille ny når den engang komme til verden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.