Falsk Positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor mange har prøvet at være gravide, selvom testen først viste positiv efter de 5-10 minutter?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.283 visninger
5 svar
0 synes godt om
30. juni 2010

Anonym trådstarter

Hej Tøser

Jeg har haft på fornemmelsen jeg er gravid, har det meget mærkeligt denne måde...Så har igår og idag taget nogle teste der viser positive, men dog først ca 1 time efter. det er ikke bare en skyggestreg der er også farve i og man kan sagtens se den i strækt arm...

Har taget teste alle de andre måneder også, men har aldrig før oplevet at der er kommet noget der i nærheden ligner en skyggestreg...

Og har taget både en i morges og her til aften og den fra i morges med morgen urin, blev lidt hurtigere positiv og var tydligere end den jeg har taget her til aften....

synes bare der er mange der siger, at de var gravide selvom den vidste positiv efter de 5-10 minutter....Hvad er jeres erfaringer??Ved ikke helt hvad jeg skal tro lige nu..

Tak for hjælpen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2010

XXSS

Anonym skriver:

Hej Tøser

Jeg har haft på fornemmelsen jeg er gravid, har det meget mærkeligt denne måde...Så har igår og idag taget nogle teste der viser positive, men dog først ca 1 time efter. det er ikke bare en skyggestreg der er også farve i og man kan sagtens se den i strækt arm...

Har taget teste alle de andre måneder også, men har aldrig før oplevet at der er kommet noget der i nærheden ligner en skyggestreg...

Og har taget både en i morges og her til aften og den fra i morges med morgen urin, blev lidt hurtigere positiv og var tydligere end den jeg har taget her til aften....

synes bare der er mange der siger, at de var gravide selvom den vidste positiv efter de 5-10 minutter....Hvad er jeres erfaringer??Ved ikke helt hvad jeg skal tro lige nu..

Tak for hjælpen

For lige at forstå det rigtigt - blev testen først positiv efter 5-10 minutter??? - Alle de gange jeg har taget er det inden for 3 minutter og før at den var positiv og selvom stregen var meget utydelig på nogle af dem - jeg har aldrig måtte vente op til 10 minutter. Hvad er det for nogle tests du bruger og hvad står der på dem?

Og hvis du ikke er gravid burde der jo ikke kommer to streger hellere ikke en utydelig streg

Jeg kan læse mig frem til at man skal kassere testen efter 10 minutter for at være sikker på det rigtige resultat.

Anmeld

30. juni 2010

XXSS

Men det måles også bedst i morgenurinen for nogle - hvor hcg en ikke er så høj endnu. Så hvis du har overholdt tidsrammen på testene og har testet positiv selv med en med svag streg - så er du gravid

Anmeld

30. juni 2010

Anonym trådstarter

Den er kommet efter en lille time...ved godt man ikke kan regne med den, men synes bare jeg har læst der er mange der har været gravide, selvom stregen dukkede op så sent...Men vil bestemt heller ikke regne med det endnu...

Kunne bare godt tænke mig at høre om der var andre der havde prøvet det samme

Anmeld

2. juli 2010

Caracatita

Jeg har prøvet det. I november 2009 testede jeg negativt, men da den havde ligget et par timer, var den blevet SVAGT positiv. 3 dage efter testede jeg igen, og da var den positiv indenfor tiden. Havde desværre en MA i uge 10, men havde set hjerteblink inden.

Nu er jeg gravid igen, og denne gang var det det samme! Den var først SVAG positiv over tid - så svag, at min mand ikke mente, at der var en streg...nogle dage efter var den mere positiv, og jeg er nu 7+5 med et fint HCG (målt ved lægen).

Held og lykke!

Anmeld

2. juli 2010

trine1989

hvor langt skulle du være henne ?jeg testede meget tidligt og der var den først positiv efter laaang tid holdte ikke styr på tiden men tror der gik en halv time. 2 dage efter testede jeg igen og der var den svag positiv 3-5 min efter. prøv igen om 2-3 dage selvom det er så svært at vente ved min læge var den stadig meget svag men har målt graviditetshormonet ved blodprøver og det stiger som det skal, selvom ingen af testene er bragene positive... lægen ville dog lige se tiden an da det jo stadig kunne nå at blive en kraftig mens....

håber det gav lidt mening   for dig

knus trine 6+0

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.