Håbløst bagud

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

442 visninger
6 svar
0 synes godt om
30. juni 2010

Dictes mor

Jeg må jo indrømme, at jeg er helt bagud med hensyn til, hvordan det går med jer piger herinde. Jeg har total ammehjerne, og har ikke meget tid til at være herinde og læse og skrive, selvom jeg gerne vil. Og så gik det op for mig idag, hvor lidt jeg havde fulgt med, for jeg fik besøg af Ida med Lina og Annika idag (rigtig søde piger forresten), og Ida fortalte, at de nu skulle flytte til Viborg. Det havde fuldstændigt forbigået min næse, pinligt.

Så hvis I gider, må I meget gerne lige opdatere mig med, hvordan det går med jer, og hvis I har noget nyt og spændende, så fortæl fortæl, så jeg kan føle mig lidt mere med igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2010

Ranarupta

Dictes mor skriver:

Jeg må jo indrømme, at jeg er helt bagud med hensyn til, hvordan det går med jer piger herinde. Jeg har total ammehjerne, og har ikke meget tid til at være herinde og læse og skrive, selvom jeg gerne vil. Og så gik det op for mig idag, hvor lidt jeg havde fulgt med, for jeg fik besøg af Ida med Lina og Annika idag (rigtig søde piger forresten), og Ida fortalte, at de nu skulle flytte til Viborg. Det havde fuldstændigt forbigået min næse, pinligt.

Så hvis I gider, må I meget gerne lige opdatere mig med, hvordan det går med jer, og hvis I har noget nyt og spændende, så fortæl fortæl, så jeg kan føle mig lidt mere med igen

Det sted er jeg også i livet

Anmeld

1. juli 2010

Barbamama

He he he sådan kan vi andre UDEN ammehjerne også godt have det. Der sker ikke det store hos os. Du har kommenteret på de indlæg jeg har skrevet så ang os er du opdateret. Ha ha ha

Anmeld

1. juli 2010

Vingummien

Puha ja her sker der jo en masse.

Tror vist det er nemmere at du får det hele i en pb her en dag Hvis du har god tid

Anmeld

1. juli 2010

Dictes mor

Tulipan skriver:

Puha ja her sker der jo en masse.

Tror vist det er nemmere at du får det hele i en pb her en dag Hvis du har god tid

Skriv endelig, så læser jeg det, når tiden er der

Anmeld

1. juli 2010

msax

Hej Camilla.

Mille siger "min moar" til alt og det går lige i moderhjertet. For nogen gange er det jo også mig hun siger det til.

Jeg var til eksamen sidste onsdag, og det er vist gået ok, men jeg venter på svar. Der kan jo godt lidt tid mår det er skriftligt.

I weekenden var vi en tur i Dollerup bakker og gå en tur rundt om inderøen. Man hvor er der smukt. Min mor var herover på besøg, så det var ren familie hygge.

I tirsdags var jeg til jordmoder og hun kunne ikke mærke om baby vender den ene eller den anden vej. Så jeg bruger "desværre" en del tid til at tænke på hvordan den vender og på hvordan baby skal komme til verden. Har været rigtig ked og sur og fortvivlet.

Og nu skal jeg virkelig for alvor igang med det her speciale. Planen var jo oprindeligt at det skulle være så godt som færdigt inden baby kom, men nu må vi se hvor langt jeg når.

SMIL fra Mette, der glæder sig til babybio på tirsdag

Anmeld

1. juli 2010

JustAnotherName

Jeg er blevet optaget på sosu-hjælper uddannelsen, og skal starte til 1 september

I mellemtiden arbejder jeg som fast afløser på et hjem for voksne sen-hjerneskadede. Et job som jeg virkelig godt kan lide.
Og jeg har været så heldig at slippe for at komme i aktivering (får supplerende dagpenge), fordi jeg nu har beskæftiget mig selv.
Så det er bare dejligt! 

Ellers ikke det store nye herfra os. Vi har det alle godt herhjemme.

Knus fra Katrine,
Bianca og Celina.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.