Sikke en nat!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

284 visninger
3 svar
0 synes godt om
30. juni 2010

Barbamama

I går aftes var Carla SÅ smadret! Så hun kom allerede i seng 18.15! Hun lå dog og moslede rundt til klokken 19 og så begyndte hun at ligge og pive lidt. Så var jeg nede ved hende og så havde hun sgu feber. 38,4. Åååååh nej! Nå men af med hendes body så hun bare havde ble på. Der var jo også dømt indendørs sauna i går!!! Puha! Nå men da klokken var 20.30 og hun havde kaldt på mig 100gange uden at ville noget gik jeg i seng og to hende med ind i vores seng. Hun peb meget men faldt hen. Kl 22 vågnede hun og skreg helt vildt!!!! Jeg troede hun skulle kaste op, så jeg tog hende op til mig og gik rundt med hende ude i gangen. Hun faldt så i søvn oppe hos mig. Da jeg lagde hende igen skreg hun helt vildt og så KØRTE hun ellers sutten helt vildt rundt inde i munden! Nå det er DET der driller!!!! Jeg blev næsten glad for så var det da ikke sygdom! Til morges havde Carla så TO nye tænder! Sgu da ikke noget at sige til damen har haft ondt. De sad lige over hinanden i over- og undermund!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2010

Dictes mor

What! Hold da helt op, så kan jeg godt forstå at lille Carla græd. Det må da have gjort rigtig ondt. Stakkels pigebarn!

Anmeld

30. juni 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Åh,herregud,bette Carla...men kender godt den der følelse,pyyyh,var det bare tænder

Anmeld

1. juli 2010

Barbamama

Ja det er da skide synd for det har da gjort pænt ondt! Der var heldigvis ikke noget i går.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.