Nu går jeg amok

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

470 visninger
6 svar
0 synes godt om
30. juni 2010

TbCp

Ja amok!!! Med wall-stickers

Har en stak ark som jeg vil lave noget ud af til hele huset...

Dette var lige hvad jeg fik lavet i min middagspause idag

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2010

sarahb

Jeg ELSKER wallstickers..
Det er så genialt man fjerner dem bare når man ikk gider se på det mere og ingen huller i væggen

Hvor er de bare fine begge 2.. Fede og med humor..

Anmeld

30. juni 2010

TbCp

sarahb skriver:

Jeg ELSKER wallstickers..
Det er så genialt man fjerner dem bare når man ikk gider se på det mere og ingen huller i væggen

Hvor er de bare fine begge 2.. Fede og med humor..

Ja det er perfekt... ny pynt til væggene som bare kan fjernes!
Nu må vi se hvor mange manden synes der skal op..... tror ikke engang han lægger mærke til dem... det gjorde han ihvertfald ikke med den ved kaffemaskinen

Har også en på væggen over vores seng som jeg lavede for nogle måneder siden

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

30. juni 2010

sarahb

ja den kender jeg. Den er så sød
Jeg har et kæmpe verdenskort i sort højglans, et træ i sort højglans i entreen. Noget blomster mønsterværk i soveværelset og så en målestok i isaac´s værelse og så sommerfugle i sort og grå på badeværelset.. hihi..

Anmeld

30. juni 2010

TbCp

sarahb skriver:

ja den kender jeg. Den er så sød
Jeg har et kæmpe verdenskort i sort højglans, et træ i sort højglans i entreen. Noget blomster mønsterværk i soveværelset og så en målestok i isaac´s værelse og så sommerfugle i sort og grå på badeværelset.. hihi..

Hehe

Jeg købte 10... eller var det 20 sorte ark... og nu vil jeg altså have dem brugt...
har overvejet at lave hundepoter henover Livas gulv, men ved ikke om de bliver for hurtigt slidt af.

Anmeld

30. juni 2010

sarahb

kig forresten på Ebay der koster de ikk en fis. Det er næsten pinligt så billige de er der i forhold til herhjemme

Anmeld

30. juni 2010

Jules

Jeg har også fundet en MASSE jeg skal have på ebay... Og de koster ingen gang det kvarte af hvad de koster her i landet. Også har de et meget større udvalg :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.