Punge/mobil tasker. In ell Yt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.871 visninger
5 svar
0 synes godt om
30. juni 2010

Kloster

Hej...

Ja så er jeg her igen med en total modeforstyrret tvivl...

Jeg har lidt i tankerne, at det må være praktisk til sommer, bare at kunne have sine penge, dankort og mobil. Men er sådan en lille taske total yt? Mange har jo store tasker at rende rundt med, men er små tasker yt?

Sætter lige et par billeder ind af dem, jeg har i tankerne. Andre der har andre ideer????

Fordelen ved den først, ar at den har lang rem til at hænge tværs over kroppen, hvor den anden kun har håndledsrem...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2010

charlottekri

jeg er klart til den sidste

Anmeld

30. juni 2010

sarahb

de er helt klart in.. Vi har masser af dem i den butik jeg er i, i lækkert læder men nitter og diverse forskelligt.
Ville helt klart vælge den du har sat på nederst fra octupus. Den er super fin og går med ALT

Anmeld

30. juni 2010

B&J

den sidste er super flot.. og passer til alt slags tøj

Anmeld

30. juni 2010

Kloster

Der er vist ret enighed om den sidste. Men er det ikke en ulempe, at det kun er en håndledsrem i stedet for en rem, der går på tværs af krommen?

Så har man jo ikke hænderne frie alligevel??

Anmeld

30. juni 2010

sarahb

Kloster skriver:

Der er vist ret enighed om den sidste. Men er det ikke en ulempe, at det kun er en håndledsrem i stedet for en rem, der går på tværs af krommen?

Så har man jo ikke hænderne frie alligevel??

jo det synes jeg, da jeg elsker den hænger over. for ellers kunne man ligeså godt gå med en taske.
Jeg levede i N.Y med min den er bare så skøn...mobil og dankort og kørekort så er man klar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.