den skønneste kusine!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

459 visninger
6 svar
0 synes godt om
30. juni 2010

oo

Carla - naturligvis. den skønneste niece og uden tvivl den skønneste kusine man kan ønske sig. Hun er meget optaget af at der er en baby i mosters mave Min søster havde overhørt hende tale med sig selv inde på sit værelse, hvor hun havde sagt "inde i mosters mave er der en baby og nogle gange prutter den, men det ved moster ikke, hihi"  hun laver også perleplader til "mosters mave", som jeg tror meget hurtigt kunne blive kåret som verdens mest forkælede mave nogensinde! derhjemme har hun bedt om at få lov at få en lillesøster og har også spurgt min søster om mor også "har en baby i maven?", så de usynlige babyer fylder vist hendes tanker rigtig rigtig meget lige for tiden! nu glæder jeg mig bare til at se hende når vores fister medister kommer ud, jeg tror hun blir verdens bedste kusine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2010

sarahb

EJJJJJ hvor skønt, der er jo ikke noget mere sødt end når de er bevidste omkring det der er en baby derinde..
Hun glæder sig jo helt vildt til den lille lille bebs der kommer ud..
Hun er skøn hende Carla og hun bliver helt sikker fantastisk som kusine

Anmeld

30. juni 2010

JustAnotherName

Uwhh, hvor er hun da dejlig. Sikke sødt! 

Anmeld

30. juni 2010

TbCp

Århhh hvor er hun sød!!!

Anmeld

30. juni 2010

Barbamama

Nååårh hvor er det sødt!!!!

Anmeld

30. juni 2010

Dictes mor

He he, nogen gange prutter den, men det ved moster ikke. Jamen det er jo genialt, hold op hvor er hun sød altså!

Dicte har også en rigtig sød kusine, hende har vi haft besøg af hertil aften, hvor hun rendte rundt med Mollys madskål på hovedet og dansede for os på små vaklende ben (hun har lige lært at gå) og sang nana nana nana (hun hedder Nana). Det er så dejligt med gode kusiner

Anmeld

3. juli 2010

lion

Hvor er hun bare super sød.

Jeg håber min datter blive lige så god en kusine, for hun er den eneste kusine lige nu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.