Hej ..
Jeg har lige valgt at være hemmelig , da ingen skal vide at det er lige mig ..
Jeg vågnede i nat med veér , troede virkelig jeg havde glemt hvordan de var , men jeg er 100% sikker på at dette var veér , jeg er lige gået ind i uge 34+ .. Efter at have snakket med en jordmor fra fødegangen , bliver vi enige om at jeg skulle tage noget at drikke og noget smertestillende og prøve at sove lidt .. Jeg falder dog i søvn efter nogle timer og min kæreste er så sød at han står op med vores datter og lader mig sove ..
Kl. 11 står jeg så op og havde det bare skidt, fik noget at spise og jeg blev lidt mere dårlig og fik så mega hovedpine igen igen ..
Jeg smutter så op i bad for at se om det ikke hjælper (min kæreste og datter gik med derop - heldigvis) for midt i badet , blev jeg bare rigtig dårlig - det begyndte at sortene for mine øjne , jeg følte faktisk bare at jeg skulle besvime , min kæreste får mig ned på gulvet og jeg får noget iskoldt vand at drikke , derefter fik jeg hurtigt vasket resten af sæben ud af håret og går ind i sengen , hvor jeg så falder i søvn igen efter at have drukket 1-1½ liter iskoldt vand igen, sover så i 4 timer til kl.16.30 ..
Følte egentligt at jeg havde det fint der jeg stod op igen og vi tog lige hurtigt ud i Aldi for at hente noget til aftensmaden , der vi kommer hjem igen , starter svimmelheden og følelsen af at jeg skal besvime igen på vej op af vores trappe .. Kommer dog helt op og går lige ind på sofaen og får noget at drikke igen , som lige tager det værste af svimmelheden ..
Skal lige siges at jeg havde det som om jeg havde influenza i mandags , igår havde jeg sindsyg hovedpine og at jeg spiser normalt og sundt (har ikke kastet noget op endnu) ..
Er det normalt eller hvem skal jeg ringe til ?
Anmeld