erstatning for sukker???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.987 visninger
12 svar
0 synes godt om
30. juni 2010

maj2011

hejsa

vil gerne lave saft, sylte m.m. men tåler ikke sukker, er der nogle der kan sige mig hvad jeg kan bruge som erstatning, det skal være noget der ikke går i blodet, altså ikke får blodsukkeret op og ringe???

hjælp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2010

otlitrom

isis laver sødemidler, både som pulver og flydende. Mon ikke du kan bruge det? Det ved jeg at diabetes-patiener bruger til at bage med fx..

Anmeld

2. juli 2010

quity

Jeg bruger altid PERFECT FIT i alt hvad jeg laver. Jeg laver også sukkerfri kager. I mousse erstatter jeg sukker med perfect fit. Chokolade creme, bruger jeg chokolade med cacaoindhold på over 70% og tilsætter noget perfect fit, så det ik er så skrapt.

Anmeld

2. juli 2010

Bondepigen

quity skriver:

Jeg bruger altid PERFECT FIT i alt hvad jeg laver. Jeg laver også sukkerfri kager. I mousse erstatter jeg sukker med perfect fit. Chokolade creme, bruger jeg chokolade med cacaoindhold på over 70% og tilsætter noget perfect fit, så det ik er så skrapt.

Jeg bruger osse PERFECT FIT i kager, men vidste ikke om det kunne bruges i andet, men det kan det jo så...

Dropper du så osse halvdelen af fedtet (som man jo kan med PF) i andre ting end kager...?

Anmeld

2. juli 2010

Lise

Spørgsmål vedr perfect fit - har fundet en opskrift der indeholder det. Men i min køkkenskuffe har jeg birkesød, kan det bruges i samme mængde? nogen der ved det?

Anmeld

2. juli 2010

Nemesis

bondepigen skriver:

Jeg bruger osse PERFECT FIT i kager, men vidste ikke om det kunne bruges i andet, men det kan det jo så...

Dropper du så osse halvdelen af fedtet (som man jo kan med PF) i andre ting end kager...?

hvad er det PERFECT FIT?? Hvis man både kan udelade sukker og halvere fedtet så vil jeg da mægtigt gerne høre mere om det!

:-) Sisse som kun kender Perfekt Sød

Anmeld

2. juli 2010

maj2011

quity skriver:

jo men kan man også bruge deet til når man evt. laver hyldeblomste saft??? og når man sylter???

Anmeld

2. juli 2010

maj2011

Lise skriver:

Spørgsmål vedr perfect fit - har fundet en opskrift der indeholder det. Men i min køkkenskuffe har jeg birkesød, kan det bruges i samme mængde? nogen der ved det?

jo har birkesød, men syntes det er sindsygt dyrt, så bruger det kun når jeg skal beuge lidt sukker, så som i havregrød, franskbrød m.m.

Anmeld

2. juli 2010

Bondepigen

hvad er det PERFECT FIT?? Hvis man både kan udelade sukker og halvere fedtet så vil jeg da mægtigt gerne høre mere om det!

:-) Sisse som kun kender Perfekt Sød

http://www.isisfoods.dk/Produktvisning-21.aspx?GroupID=GROUP13&ProductID=PROD106

Jeg har købt det i superbrugsen

Anmeld

2. juli 2010

Nemesis

bondepigen skriver:

http://www.isisfoods.dk/Produktvisning-21.aspx?GroupID=GROUP13&ProductID=PROD106

Jeg har købt det i superbrugsen

Det skal jeg da klart have kigget efter!

:-) Sisse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.