hvad gør I...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

347 visninger
6 svar
0 synes godt om
30. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

... hvis I er medlem på en side hvor I ikke vil være længere?

Lader I profilen stå eller sletter i den?

Jeg spørger fordi jeg lige sad og kiggede på nogle profiler som ikke har været online i 1½ år og så tænkte jeg at det da egentlig er lidt "fejt" at de optager brugernavne

Jeg ville slette min profil, hvad ville du?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2010

Risen

Caroline86 skriver:

... hvis I er medlem på en side hvor I ikke vil være længere?

Lader I profilen stå eller sletter i den?

Jeg spørger fordi jeg lige sad og kiggede på nogle profiler som ikke har været online i 1½ år og så tænkte jeg at det da egentlig er lidt "fejt" at de optager brugernavne

Jeg ville slette min profil, hvad ville du?

helt klart slette

Anmeld

30. juni 2010

AnneBJ

teoretisk ville jeg slette... men i praksis sker det alt for sjældent! Fx dating profiler... jeg kan ikke huske kodeordene fordi det netop er mindt et par år siden jeg har været logget ind, og jeg kan ikke huske hvor jeg har  profiler henne...

Anmeld

30. juni 2010

Moderator

AnneBJ skriver:

teoretisk ville jeg slette... men i praksis sker det alt for sjældent! Fx dating profiler... jeg kan ikke huske kodeordene fordi det netop er mindt et par år siden jeg har været logget ind, og jeg kan ikke huske hvor jeg har  profiler henne...

tror også typisk det er det der sker.. man logger ind sjældnere og sjældnere og til sidst løber det helt ud i sandet og man glemmer det...

Anmeld

30. juni 2010

AnneBJ

Caroline86 skriver:

tror også typisk det er det der sker.. man logger ind sjældnere og sjældnere og til sidst løber det helt ud i sandet og man glemmer det...

Nemlig! For det er ikke af ond vilje, og kan sagtens se ideen i, at andre skal kunne bruge navnet... det bliver bare ret hurtigt omstændigt....

Anmeld

30. juni 2010

Moderator

AnneBJ skriver:

Nemlig! For det er ikke af ond vilje, og kan sagtens se ideen i, at andre skal kunne bruge navnet... det bliver bare ret hurtigt omstændigt....

enig... gad vide om jeg ikke også har nogle profiler rundt omkring

Anmeld

30. juni 2010

roenlund

Jeg synes det er rigtig smart på de hjemmesider hvor man bliver mindet om at man ikke har været på i lang tid for aå kan man lige få slettet sin profil så man ikke er "i vejen" for andre...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.